• echt ik droom de laaste tijd echt heel vaag...

    zo heb ik een keer gedroomd dat ik zwanger was, het voelde zo echt dat ik nog dagen erna aan mijn buik zat te voelen of het niet toch echt was

    ik heb eens gedroomd dat er oorlog was uit gebroken onder de disney figuurtjes! zie je tarzan in eens met een mitrieur staan xD

    en zo heb ik er nog wel een paar maar deze kon ik me het beste herrineren

    en vanacht droomde ik dat over een of ander raar ding die alle mensen in het dorp hypnotiseerde en dat ik van het dak sprong om in een vogeltje te veranderde maar niet op tijd veranderde en ik in de vijver viel
    en dat op toen in een arend vernaderde
    en dat mijn honden gevaarlijk werden
    en volgens mij zater er ook vampiers bij
    en ik ging toen bij mijn ouders op de thee in het oerwoud:s en toen zij ik wanneer moet ik terug veranderen in een arend zeg mijn moeder, ja als het tijd is en toen was het tijd... en toen moest ik eerst mayonaise naar beneden gooien voor ik kon veranderen...

    en toen werd ik wakker xD

    dus ik denk dat mijn fantasie een beetje op hol slaat (lol)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 9:17 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dat zwangerschap gedeelte, heb ik ook laatst gehad. Ik was zwanger van iemand, maar ik wist niet wie. En toen kreeg ik een zoon.

    Ik droomde ook een keer dat ik op school was in de nacht, en met de hele klas gingen we daar logeren, in de gymzaal. Maar er kwamen inbrekers dus iedereen ging zich verstoppen. En ik was zo dom om in mijn kluisje te gaan zitten. En ik kwam er niet meer uit.

    Ik droomde ook een keer dat ik in Denemarken was, en ik leerde de taal op de avond school. En dat was vaag, want ik kan ik het echt maar 1 zin.

    Mijn dromen zijn meestal realistisch, maar toch ook weer niet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Dat zwangerschap gedeelte, heb ik ook laatst gehad. Ik was zwanger van iemand, maar ik wist niet wie. En toen kreeg ik een zoon.


    ik kreeg een dochter(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    embrylove schreef:
    (...)

    ik kreeg een dochter(A)


    Misschien moe tje het opschrijven, en als je echt zwanger bent dat in je hoofd houden, en kijken of het waar is...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik droomde een keer dat ik achtervolgd werd door een moordenaar, dat ik nog maar 1 dag te leven had en dat mijn tante dood ging ;x
    ben ik toch blij dat het uiteindelijk een droom is...

    Ik droom de laatste tijd ook heel vaak raar en de dromen gaan dan vooral over school, terwijl het vakantie is. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De laatste tijd droom ik ook echt héél wazig.


    your eyes are like stars in the night.

    Haha, dat van die rare dromen heb ik ook. Laatst droomde ik ook dat mijn beste vriendin zwanger was van het vriendje van een andere vriendin. Echt raar!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ja nu heb ik niet echt last ervan maar toch normaal droom ik ook wel vage dromen. nu vergeet ik mijn dromen helemaal.


    You are the dream. I am the dreamer.

    ik droomde laatst dat ik in een auto zat en in een keer was er veel water en toen verdronk ik, en toen ik wakker werd was ik heel benauwd en zat ik recht op in mijn bed.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Heb ik ook.
    Maar de ene keer al erger dan de andere keer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Denmark schreef:
    Dat zwangerschap gedeelte, heb ik ook laatst gehad. Ik was zwanger van iemand, maar ik wist niet wie. En toen kreeg ik een zoon.

    Wahaha ik kreeg ooit eens een tweeling xD

    Poseidon schreef:
    De laatste tijd droom ik ook echt héél wazig.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik kan mijn dromen niet onthouden! Soms heb ik alleen vage flarden. IK WIL MIJN DROMEN ONTHOUDEN.
    :extremewoedeuitbarsting


    make cake, not war

    Ik droomde vannacht dat ik van de basisschool afging en naar zweinstein ging! maar het gekke was mijn moeder vertelde me dat ik dat al eerder had gezegd en dat ik er volgens haar toen al langer op zat. Kan me niks herinneren. Alleen dat ik er volgens mij eerder over heb gedroomd