• Hallo!
    Ik denk dat iedereen wel merkt dat de meisjes op die foto's met de mooie landschappen en prachtige teksten eronder bijna altijd slank zijn. Ook al zijn die foto's schitterend om naar te kijken, dit soort foto's brengt meer onzekerheid bij minder slanke en onzekere meisjes dan de meesten denken.
    Nu heb ik een idee! =D Ik zou graag foto's van de meisjes hier op Quizlet willen die minder slank zijn of onzeker zijn. Ik zal dan proberen om er nét zo'n mooie foto van te maken zoals we altijd op internet & in tijdschriften zien! En ik zal helemaal niets aan jullie uiterlijk veranderen!! Uiteindelijk zal ik er dan een soort portfolio van maken.;)
    Ik wil gewoon dat onzekere meisjes zien dat ze óók prachtig zijn, ook al lijken ze niet 'top-modellen'!

    Als je mee wil doen, wil je dan alsjeblieft dit even in dit topic of in een berichtje naar mij invullen:
    Foto van jezelf:
    Naam:
    Een mooie zin die bij jou past:

    Dank je wel!!!! <3

    (Ik wist niet of dit topic bij Creativiteit of bij Lifestyle moest. Sorry als het verkeerd staat.:$)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Leuk idee ;D
    Ik zal straks foto neerzetten ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    mhh, ik kan wel een foto neerzetten denk.


    <3

    Foto van jezelf:


    Naam: Anne
    Een mooie zin die bij jou past: Perfection is an illusion.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Foto van jezelf:


    Naam: Stephanie
    Een mooie zin die bij jou past:
    the truth doesn't lay in her smile but in her eyes.

    ghehe veel succes, mij 'mooi' maken. :'D

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 20:08 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marquise schreef:
    ghehe veel succes, mij 'mooi' maken. :'D

    Jij bent al mooi! ;)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 20:11 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    het is een geweldig idee =D
    ik ben alleen niet zo'n meisje die zichzelf echt lelijk vind.. maar ik zou geen nee zeggen tegen zo'n foto :X
    Foto van jezelf: dit is de meest recente foto van mij (van twee seconden geleden xd)


    Naam: jennifer
    Een mooie zin die bij jou past: I don't care, just scream on, I don't give a damn, about your opinion.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Okee laat maar, krijg die ***foto niet goed.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 20:20 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat een ontzettend lief idee.


    ars moriendi