• Oké, mijn beste vriendin heeft dus sinds vandaag een vriendje, wat ik echt super leuk voor haar vind want ze passen echt geweldig bij elkaar!
    Maar ik baal ook wel want ik vind dus ook iemand leuk maar ik baal nu wel dat het bij mij nog niets wordt..
    Nu voel ik me dus echt zo'n jaloerse trut..
    Is het terecht dat ik misschien wat baal of stel ik me gewoon aan??


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nee dat is logisch dat jeje zo voelt.


    -

    Tuurlijk baal je een beetje,is best normaal. Je bent ook blij voor haar en dat is goed. Als je alleen nog maar zal balen en het heel erg zou worden dan zou het fout zijn,maar dit niet hoor.

    Waarom word het nog niets? Doe er wat aan stap op hem/haar af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is logisch dat je je zo voelt! Ik zou precies hetzelfde hebben :O

    Wees gewoon blij voor je vriendin ;) Jaloers zijn mag, maar ergens hier op deze planeet loopt er echt wel een jongen voor jou rond:Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is logisch, hoor :')
    Praat er gewoon met haar over, zodat ze weet dat je heus wel blij voor haar bent maar er misschien niet blij mee bent als ze de hele tijd over haar nieuwe vriendje zit te praten. Een goede vriendin van mij werd ook eens jaloers op mij daarover, en toen vertelde ze dat gewoon en zorgde ik ervoor dat ik niet de hele tijd over hem praatte of zo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    JackyDaniels schreef:
    Nee dat is logisch dat jeje zo voelt.

    nerveus schreef:
    Het is logisch dat je je zo voelt! Ik zou precies hetzelfde hebben :O

    Wees gewoon blij voor je vriendin ;) Jaloers zijn mag, maar ergens hier op deze planeet loopt er echt wel een jongen voor jou rond:Y)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    StJimmy schreef:
    Tuurlijk baal je een beetje,is best normaal. Je bent ook blij voor haar en dat is goed. Als je alleen nog maar zal balen en het heel erg zou worden dan zou het fout zijn,maar dit niet hoor.

    Waarom word het nog niets? Doe er wat aan stap op hem/haar af.


    hij is mijn beste vriend en ik durf het zeg maar nog niet te zeggen maar wil het wel zeggen


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik snap het, toch moet je je erover heen zetten, want je kunt er niets aan veranderen en jaloersheid brengt toch alleen maar ellende.
    En jou tijd komt nog wel... Misschien kun je anders via iemand anders heel sneaky uitvinden of hij jouw ook ziet zitten?


    Expect the unexpected

    I'm in the exact same situation here.
    Mijn beste vriendin heeft nu zo'n 3 weken een vriendje. Altijd heeft ze me gezegd dat ze klef gedoe haat, en dit vriendje doet dan echt klef soms, waar ik zo van hou. Tuurlijk ben ik jaloers en gun ik het haar, ze blijft mijn beste vriendin.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Logisch dat je baalt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou me ook zo voelen en ik heb me vaak genoeg zo gevoeld.

    JackyDaniels schreef:
    Nee dat is logisch dat jeje zo voelt.