• Ik ga waarschijnlijk volgend jaar nara de scouts omdat het me super leuk lijkt,ik er vroeger ook in zat en mijn beste vriendin er nu in zit.
    Maar toch ben ik aan de andere kant een beetje bang dat ik niet zo vaak andere vriendinnen kan zien omdat de scouts elke zondag is en ook ga elke zomer op kamp maar ik wil dat niet laten vallen voor het scouts zomer kamp...
    Heeft iemand wat ervaring en kan ie mij zowel da voordelen en nadelen even geven,ik zou jullie voor eeuwig dankbaar zijn


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nou, mijn ex beste vriend/vriendje zit op een scouting, en volgens hem is het ook heel leuk, want het is ook met je vrienden, alleen jullie doen meer. - heb t net gevraagd -


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nou zaterdag is er toch nog een dag?, en die kamp is maar 1x per jaar dus?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oeh, ik zit op scouting, bij de scouts ^^
    Scouting is toch meestal op zaterdag? En daarbij zijn er maar een paar uurtjes. En je leert heel veel nieuwe mensen kennen, en kampen zijn supergezellig. Maar wel wennen. En als je eenmaal iedereen kent, dan is scouting hartstikke leuk. Ik had toevallig het geluk dat ik er al een paar mensen kende. En geloof me, de nachten op kamp kunnen echt de meest geniale uren in je leven zijn. Ik kan er nu soms nog steeds om lachen :3


    I wish you were here.

    Een vriendin van me heeft er vroeger ondergezeten. En zij heeft er echt een hekel aan. Misschien komt het door de scouting club die we in mijn omgeving hebben.


    <3

    Ik zit zelf ook op scouting, bij de explorers/rowansherpa's.
    Het is maar een paar uurtjes per week. De kampen zijn echt geweldig en je leert er zoveel mensen kennen! Gewoon doen :-)
    Ik vond het eerst ook eng, maar ben blij dat ik heengegaan ben en er nu opzit. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is het uniform, hahaha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het ligt er inderdaad aan bij welke groep je zit.

    Want het klinkt heel gek, maar meestal zit er op één groep één bepaald soort mensen.

    Bijvoorbeeld huppels. Of kakkers. Of kleine stuiterige jongetjes.

    By the waaay, wij hebben nog baretten, en in ieder geval niemand uit mijn regio draagt nog baretten ^^

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 16:02 ]


    I wish you were here.

    Ik zit op chiro (ook zoiets, maar leuker)
    en dat is elke zondag van 2 tot half 7 en op kamp van 21-31 juli.
    Ik vind het heel leuk en ik had genoeg tijd om met vriendinnen af te spreken.
    Maar nu ik werk op zaterdag heb ik geen tijd meer, maar in de vakantie heb ik wel genoeg tijd :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zit bij de rowans, een oudere groep bij de scouting en dat is altijd echt supergezellig. Je leert heel veel nieuwe mensen kennen en dat is ook leuk. De kampen zijn bij ons altijd in de meivakantie en daar leer je de groep echt goed kennen! Onze groep draait op maandagavond, dus niet in het weekend. Ik zou zeggen, ga er gewoon bij, en kijk hoe het is!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn beste vriend zit ook op scouting en ik doe ook nog zat met hem :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had een schijthekel aan de scouts. Heb er een half jaar op gezeten, nou, nooit meer!


    Life is hard and then we die