• op vakantie te gaan. Ik meen het, ik vind het vreselijk. Misschien zijn er mensen die niet of nauwelijks gaan, ik snap dat zij nu denken dat ik verwend ben ofso..
    Iedere keer weer (3x per jaar) gaan we op vakantie. Iedereen heeft er altijd zin in, bla bla enthousiast. En een week van tevoren begint het gestress.. Vooral bij mijn moeder. Dan wil ze dat we een week van te voren onze koffers pakken (wat niet praktisch is als je nagaat dat we al die spullen nog nodig hebben). Mijn vader gaat dan op de laatste dag nog onnodige dingen doen zoals in de tuin werken. Wordt mijn moeder kei boos en verdrietig en begint ze megahard te huilen en dan maken mijn ouders de rest van de dag ruzie.
    Meestal is het wel leuk als we er eenmaal zijn, maar tot die tijd is het gewoon hel. Geloof me, dat is het niet waard.
    Herkent iemand dit? Wat doe je in zo'n situatie?
    Als ik de boel probeer te sussen wordt iedereen ook boos op mij..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Same here. Ik haat op vakantie gaan aangezien mijn ouders dan veranderen in complete retards --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vindt op vakantie gaan wel leuk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn ouders maken altijd ruzie. En ik ga niet meer op vakantie met mijn ouders. Ik ga alleen met mama.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Inderdaad, ik bedoel, we kunnen toch ook wel één keer gewoon thuis blijven?
    En nu gaan we op vakantie in de Eifel. Dat is anderhalf uur bij ons vandaan! Ik bedoel, ze wilden per sé op vakantie. Maar niet te ver weg, want de andere tante is ook al op vakantie...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou godverdomd blij zijn als ik eens op vakantie zou gaan met m'n pa. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pff, ik ga haast nooit op vakantie, maar áls we op vakantie gaan, dan doet mijn moeder ook zo gestresst..


    -

    Prongs schreef:
    Same here. Ik haat op vakantie gaan aangezien mijn ouders dan veranderen in complete retards --'


    Retards, wat een geweldig woord om hen te beschrijven.
    Maar ik denk niet dat ik dat nu tegen ze ga zeggen..
    We vertrekken morgen dus iedereen hier spacet um..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bij mij is het ook wel zo, maar minder erg denk ik. En als we dan op vakantie zijn, zijn we die ruzies ook vaak weer vergeten.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wo 3x? Toen wij nog gingen was het 1x max. Wij gaan nu nooit meer op vakantie,mijn vader vind dat niks.Ik zou wel op vakantie willen gaan maar dan alleen.
    Ik begrijp dat dat kut is. Dat stressen van je moeder snap ik wel,mijn zus is ook zo en ik ook wel een beetje,maar te is natuurlijk niet leuk.

    Probeer zo veel mogelijk je moeder te ontzien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ken ik niet want ik ben nog nooit op vakantie geweest maar klinkt best wel erg. Ik weet niet echt iets


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Wij gaan meestal één keer per jaar op vakantie (zomervakantie), dan gaan we vier weken kamperen, en daarvoor zijn mijn ouders drie dagen lang hélemaal gestresst. Dat is echt niet normaal, ik ga dan meestal op mijn kamer zitten, en doe alsof ik me niet zo lekker voel, zodat iedereen me gewoon met rust laat, en dan wachten tot het zover is...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ga nu niet meer mee op vakantie met m'n ouders (blijf alleen thuis met mn zus), en ik moet toegeven dat ik het soms een beetje mis lol :3


    As travars

    Dwaalspoor schreef:
    Wij gaan meestal één keer per jaar op vakantie (zomervakantie), dan gaan we vier weken kamperen, en daarvoor zijn mijn ouders drie dagen lang hélemaal gestresst. Dat is echt niet normaal, ik ga dan meestal op mijn kamer zitten, en doe alsof ik me niet zo lekker voel, zodat iedereen me gewoon met rust laat, en dan wachten tot het zover is...


    Dat klinkt redelijk.. Alleen kan ik dat moeilijk 3x per jaar doen.. En daarbij spacet mijn moeder um echt als ik niet in de buurt ben om gecommandeerd te worden. Anders doet ze dat bij mijn vader maar dan is er ruzie, ik weet me meestal wel in te houden dus kan ze beter tegen mij schreeuwen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Die stress hoort er gewoon bij, voor je op vakantie gaat.
    It´s happening around me now (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ken het, helaas.
    Mijn ouders maken zich helemaal druk om de kleinste dingen, terwijl ik rustig mijn koffer aan het inpakken ben met behulp van mijn lijstje.
    En als we daar dan zijn, val ik meteen in slaap, en blijven mijn ouders nog gestresst wakker omdat ze bang zijn dat ze van alles zijn vergeten.
    M'n ouders zijn schatten, maar daarin zijn ze veel te druk.
    - Op de een of andere manier voel ik me nu een beetje hippie-achtig. (krul)


    "Well, well. Look who we've got here!"