• zijn Belgen altijd de domme mensen in moppen (cat)
    ik luisterde net zo'n moppen cd en de meeste gingen erover hoe dom de Belgen zijn... aan de ene kant vind ik dat nogal gemeen, maarjaaaa, over ons hebben ze ook weer vooroordelen, kaaskoppen kuch kuch
    ik vond deze wel leuk :Y)

    Er ligt een man in het water en hij kan niet zwemmen, bijna verdrinkt hij maar de mensen kunnen hem nog net op tijd redden. Hij is al buiten bewustzijn. In zijn zak vinden ze een Belgisch paspoort en drie zwemdiploma's. Wanneer de Belg wakker wordt vragen ze aan hem: ''hee.. huh maar je hebt drie zwemdiploma's? Hoe kan dat dan?'' ''Ooh,'' zegt die Belg. ''Maar ik wist niet dat die ook in Nederland geldig waren''
    sorry voor de mensen die hier Belgisch zijn, die mogen mij nu vervloeken x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Cayenne schreef:
    De belgen doen dat meestal bij de nederlanders.. =X


    Oh! Now the monkey comes out of the sleeve!(cat)


    everything, in time

    IK VERVLOEK JE JIJ VUILE...
    nee joh haha


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omdat ze dat ook gewoon zijn (joehoe)


    -

    JackyDaniels schreef:
    Omdat ze dat ook gewoon zijn (joehoe)


    Wahahahaahah,ik lig hier stuk;o


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Geniaal xD


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben Belg en ik ga je niet vervloeken er zijn ook erge moppen over Nederlanders. Je kan er gwn niks aan doen

    Professor schreef:
    Ik vind dat juist de leukste moppen. _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IBieberLove schreef:
    Ik ben Belg en ik ga je niet vervloeken er zijn ook erge moppen over Nederlanders. Je kan er gwn niks aan doen


    *is nieuwsgierig* Vertel! _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Progeny schreef:
    Een moppen cd..?(joehoe)

    ghehe ja (= -faal-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.