• Iemand enig idee hoe duur de Vips kosten?
    en hoe en waar te kopen/betalen?


    thank you !


    I just come to read

    Je bedoelt Golden Membership?

    Hier en hier kan je meer informatie vinden ^^

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 14:23 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nee echt de TH vip tour upgrades ;p


    I just come to read

    Throne schreef:
    Nee echt de TH vip tour upgrades ;p

    Misschien is het wat handiger dat van tevoren in het topic te zetten, want ik wist ook niet waar je het over had totdat iemand er naar vroeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb net even voor je gekeken (heel makkelijk te vinden, gewoon via hun eigen site...) en daar staat dit:

    "VIP UPGRADE

    VIP Upgrades will be available soon and announced on Tokio Hotel’s social media. VIP Upgrades will not include a regular ticket to the show. So buy your regular ticket first. Thank you!"

    Dus er is nog niets over bekend, maar ik gok dat je ze kunt kopen via de site, die je dan doorlinkt naar ticketmaster of waar dan ook.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Misschien is het wat handiger dat van tevoren in het topic te zetten, want ik wist ook niet waar je het over had totdat iemand er naar vroeg.


    Het staat bij het Tokio Hotel subforum

    Voor zover ik kan vinden is er inderdaad nog niets bekend. Ga wel even luisteren naar hun nieuwe nummers. Ben heel benieuwd!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    (...)

    Het staat bij het Tokio Hotel subforum

    Voor zover ik kan vinden is er inderdaad nog niets bekend. Ga wel even luisteren naar hun nieuwe nummers. Ben heel benieuwd!

    Heb je dat eerste tegen mij of quote je me alleen? Het is in het algemeen handiger om duidelijk te zijn. Ookal staat het in het TH subforum, het kan verkeerd geplaatst zijn.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 18:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien hier iets???? Update over Vip Upgrade

    Edit: Engels Click

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 23:21 ]