• dit is de inleiding:

    Tot zijn 12e is Daniel een jongen zonder problemen. Zijn leven verandert door de scheiding van zijn ouders en tot zijn 18e heeft hij bij zijn vader gewoond die hem liet doen wat hij wilde. Het is dan ook niet raar dat hij veel uitgaat en een hoop te maken krijgt met drugs, drank, seks en geweld. Zijn ''vriendenclub'' begint op zijn 16e te bestaan uit dealers en vrouwenhandelaars. Daniel is een knappe jongeman en daarom vallen veel vrouwen als een blok voor hem. Vandaar dat hij door zijn vrienden gevraagd wordt om voor vrouwen te zorgen in hun handel. Door beloftes over geld en roem zegt hij ja en begint hij steeds meer op een crimineel te lijken. Nu heeft de 21 jarige Daniel al tientallen vrouwen de prostitutie in geholpen en er veel aan verdient. Spijt heeft hij niet omdat hij nooit echt heeft nagedacht wat de vrouwen mee moeten maken door hem. Alles verandert wanneer de pijn die hij heeft veroorzaakt bij vrouwen, recht in zijn gezicht wordt gegooid. Pijn en verdriet verteren hem. Hij wilt weg uit de handel, maar hij is zo belangrijk geworden dat het bijna onmogelijk is... Als hij verdwijnt zullen ze zeker uit zijn op wraak, als hij betrokken blijft in de handel, zal hij verteerd worden door schuldgevoel. Waar zal hij naar luisteren, zijn hersenen of zijn hart?


    ik kan geen gepaste titel bedenken :X het liefst wil ik er één die goed bij een plaatje past


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Daniel, the womanizer?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Daniel, the womanizer?

    en met het woord womanizer kan ik iets (:
    thankyouu ^^
    edit:
    uh.. ik weet nog niet wat maar t komt in de buurt x)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 15:36 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.