• ... maar ik ben wel een fijnproever :Y)

    Géén:
    - Fanfictions, op Harry Potter na (ook geen JB aub!)
    - 16+ verhalen
    - Draco Malfoy-lovestories, daaronder ook Drarry. Ik heb al een abo op genoeg Drarry's.

    Me loveszz:
    - Onbekende personen
    - Detectives <3
    - Fantasy
    - Heel stiekem ook wel wolfpack, als 'ie maar orgineel is ;$

    En natuurlijk..:
    - Goede interpunctie
    - GEEN smileys!
    - Correcte grammatica
    - Het liefst zo min mogelijk spelfouten


    Wie o wie kan mijn hongerige maag naar verhalen stillen? (krul)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:54 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 11 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    geen.. wolfpack? :Y)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.



    Your voice was the soundtrack of my summer.
    Alex sloeg een paar akkoorden op z'n gitaar aan en iedereen zong het nummer mee. De wind waaide hard in mijn gezicht, maar koud had ik het echter niet. Of we nou warm werden gehouden door het kampvuur waar we omheen zaten of door de vele drank die we ophadden wist ik niet. Terwijl ik Alex voor de laatste keer goed bekeek ging ik met mijn blote voeten door het zand heen. Dit was het dan, het einde van de perfecte zomer.

    Als je niet weet wie Alex Gaskarth is, zou het zo over onbekende personen kunnen gaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    @Painted, schat, ik vind het goed, maar ik heb al een abo op Someone to fall back on, ghehe.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Show the world who you really are - Fred Wemel

    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb een Fred Weasley story! :'D

    Our time is running out.



    Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:55 ]

    Wiarda schreef:
    @Painted, schat, ik vind het goed, maar ik heb al een abo op Someone to fall back on, ghehe.


    O, dat was ook zo! Excuse moi!(krul) Blond, hé.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:07 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...


    I'll see you on the dark side of the moon

    Zowel die van Nox als Dursley zijn goed! :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.