• Ziek worden vlak voor je examens. En wie overkomt het weer? Mij natuurlijk. Ik krijg griep. En morgen beginnen mijn examens. Hooray, hooray... Straks moet ik kotsen bij mijn examen... Of begin ik te ijlen in die zaal... Oh God, het zal me wel weer gebeuren dat er iets mis gaat.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Woah, dat is kut. >.< Ik wens je veel beterschap, hoop dat je je examens toch kan maken zonder te kotsen, of iets dergelijks. (nerd)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dimanche schreef:
    Woah, dat is kut. >.< Ik wens je veel beterschap, hoop dat je je examens toch kan maken zonder te kotsen, of iets dergelijks. (nerd)


    Dank je. (: Mijn ouders gooien me vol met een drankje dat we in Engeland gekocht hebben. Ze hopen dat het werkt. Om het uit te stellen dan. Bij mij gaat het niet over, maar als ik het tot daarna kan uitstellen, graag!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heel veel sterkte Naom!
    En idd hopen dat je er niet super veel last van hebt en je examens een beetje goed kan maken ondanks dat :S

    Krullerd schreef:
    Heel veel sterkte Naom!
    En idd hopen dat je er niet super veel last van hebt en je examens een beetje goed kan maken ondanks dat :S


    Ja ik hoop het ook. Dit overkomt ook echt mij weer, hè? (no_chears)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heel veel sterkte!
    Ik voel me ook niet zo lekker, dus hoop niet dat ik ook ziek word.

    Hoop dat je ze goed maakt, ondanks dat je je zo voelt!


    "Don't look back, you're not going that way."

    oh das kut! heb ik ook -.-'
    ben ook ziek thuis alleen heb ik geen examens meer haha :P wel belangrijke lessen voor praktijk examen...
    sterkte en beterschap!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 11:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    oh das kut! heb ik ook -.-'
    ben ook ziek thuis alleen heb ik geen examens meer haha :P wel belangrijke lessen voor praktijk examen...
    sterkte en beterschap!


    Wij hebben de afgelopen 2 weken praktijk al gehad. Gelukkig want ik had scheikunde echt niet gered zo hoor.
    Jij ook beterschap! :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Wij hebben de afgelopen 2 weken praktijk al gehad. Gelukkig want ik had scheikunde echt niet gered zo hoor.
    Jij ook beterschap! :'D

    haha dankje maar ik zit op MBO, in de bakkerij sector en ik moet een examen afleggen om het volgende niveau van de bakkerij te gaan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oeeh beterschap!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Goed uitrusten <3
    Beterschap (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 14:51 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Beterschap (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.