• Naar traditie maakt de Britse winkelwarenketen John Lewis elk jaar een prachtig filmpje naar aanleiding van de aankomende Kerstdagen. Voor velen klinkt het misschien nog ver weg, met eerst de Sint die nog langs moet komen, maar ik vind het persoonlijk altijd hele leuke filmpjes en ik wilde dit toch echt met jullie delen, omdat het meteen een glimlach op mijn gezicht toverde en ik ben er zeker van dat dat voor de meesten van jullie ook wel het geval zal zijn.

    Meestal zijn de filmpjes van John Lewis iets emotioneler, met een boodschap van liefde, maar deze keer vond de keten dat een vrolijke, humoristische toon beter was, omdat Groot-Brittannië er een zwaar jaar heeft op zitten. Voor degenen die de filmpjes van de voorbije jaren niet kennen, ik raad jullie echt aan om ze eens op te zoeken.



    Ik hoop dat dit even een glimlach op jullie gezicht tovert, en voel je uiteraard vrij om mooie boodschappen, foto's en filmpjes (vergeet de quote niet!) te plaatsen, want iedereen kan denk ik wel wat warmte gebruiken, nu de koude winterdagen er aan zitten te komen. ^^


    What would Emma do?