• Fien staat samen met haar drie vrienden bekend in Londen voor hun onaanvaardbaar gedrag. Ze feesten, drinken, vechten, blowen,.. Maar als Fien ontdekt dat ze het nichtje is van de Arsenal voetballer, Aaron Ramsey, veranderd alles. Aaron wil dat Fien veranderd. Dat ze zich eindelijk zal gedragen, maar dat is alles behalve wat ze wilt. Fien gaat gewoon verder met haar leventje, terwijl ze ondertussen closer en closer word met Nicklas Bendtner, Aaron’s ploegmaat, die bovendien heel aangetrokken is door het bad girl-gehalte van Aaron’s nichtje.



    Rollen gezocht:
    3 vrienden, minimum 1 jongen liefst 2 (:!
    3 Arsenal Wags.
    De voorlopige WAG van Nicklas.

    Invullen:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Foto:
    Beschrijving:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:
    TITEL? Denk alsjeblieft eens na, oké? "Ik weet geen" is gemakkelijk gezegt.


    The best things in life aren't things.

    Titel: Partyanimal?

    En ik wil wel een rol invullen maar dat lukt me de paar laatste dagen niet echt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hij staat online (:


    The best things in life aren't things.

    Oeh! Mag ik WAG Aaron Ramsey? (flower)

    Naam: Alysse May
    Achternaam: Huddlestone Donadelli
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits/Italiaanse
    Foto:


    Beschrijving: Alysse is een jonge vrouw van middelmatige lengte. Ze heeft een lengte van 1.65 m, met een slank postuur. Ze heeft een licht getinte huid samen met donker haar en donkere ogen. Ze draagt het liefste een jeans en heals om een beetje richting Aaron zijn lengte te komen. Ze houdt niet zo van rokjes, maar jurkjes draagt ze weer wel graag.
    Karakter: Alysse is een rustige, spontane en vrolijke vrouw. Ze kan met iedereen overweg, behalve met degene die haar of haar dierbaren pijn doen. Wanneer dit gebeurd kan ze nogal bitchy uit de hoek komen. Ze is sociaal en legt snel nieuwe contacten en maakt snel vrienden. Tijdens wedstrijden van Aaron is ze heel fanatiek en zit ook altijd mee te schreeuwen. Ze is zelf als ze iets doet ook fanatiek en doet er alles aan om haar doel te bereiken.
    Hobby's: Alysse haar hobby's zijn dansen en zingen, al vanaf dat ze jong was. Ze doet momenteel een musical opleiding en haar grootste droom is om ooit in een grote musical te spelen. Wanneer ze thuis bezig is luistert ze graag muziek en zingt dan ook luidruchtig mee
    Familie: Alysse woont samen met Aaron sinds korte tijd en haar ouders wonen om de hoek. Haar vader heet Maxwell Huddlestone en haar moeder Cira Maria Donadelli. Ze heeft geen broers of zussen en is dus enigs kind.
    Extra: Alysse is toen ze 10 was verhuisd van Florence naar London. Ze heeft het erg naar haar zin in London. Alysse is al een tijd fan van Arsenal en toen ze 17 werd nam haar vader haar mee naar een training. Daar ontmoette ze Aaron en is sindsdien met hem samen.

    Laat je het me weten? (flower)
    Ik zie dat je ook al een titel hebt ;)


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.