• Hallo.
    We hadden vandaag zo een kijkdag bij school omdat we volgend jaar een andere richtig moeten kiezen en ik had humane wetenschappen opgeschreven en wetenschappen en we waren dan bij humane gaan kijken en ik vond die uitleg enzo heel erg leuk en die van wetenschappen niet. En ik vertelde dat tegen mijn ouders en nu zijn ze boos op mij omdat ik humane wil gaan doen en niet wetenschappen. En ze denken dat dat is omdat ik niet wil leren en alleen maar achter de computer wil zitten. Omdat ik vorig jaar nog latijn deed, maar dat vond ik niet fijn en nu doe ik moderne wetenschappen en nu zijn ze boos omdat dat het laagste van de aso is en enzo. En ik weet nu niet wat ik moet doen en ik ben er om eerlijk te zijn echt kapot van. Maar ik heb eigenlijk geen zin om 4 jaar dat tegen mijn zin te gaan leren. Maar ze begrijpen dat niet. :'(
    Ik weet dat dit jullie misschein niet interesseert, maar ik moest dit gewoon even kwijt. :'(


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Je ouders zullen zelf wel inzien dat als je een andere richting gaat doen, je punten wss veel lager zullen liggen. (: En dan is dat HUN fout! (;


    007

    Je moet doen wat jou het beste/leukste lijkt!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •