• Wtf, dit is vaag, ik zit in mijn eentje achter de computer en moet opeens overal om lachen O_O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dan ken je mij nog niet :]


    They fell in love, didn't they?

    Heb ik zo veel ^-^
    Ik begin er al aan te wennen :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Heb ik zo veel ^-^
    Ik begin er al aan te wennen :'D

    Woehoeeh =)

    Mam kwam mijn kamer binnen met zo'n gezicht van "WTF!"

    Gisteren zei ze trouwens heel stoer 'wat tuu fuuuuck' op zo'n nederlandse manier, ghehehehe.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    nou, grappig toch;DD
    heb k ook zo vaak, vooral kud hihi


    Expect the unexpected

    och dan meot je blij zijn dat je niet bij mij wont. in de pauze ook vraa maar aan kayleecullen ik begonn echt overal te lachen. toen kwam mijn mentor me raar aankijken pieste ik bijna in mn broek;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat heb ik ook heel soms.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    trollycullen schreef:
    och dan meot je blij zijn dat je niet bij mij wont. in de pauze ook vraa maar aan kayleecullen ik begonn echt overal te lachen. toen kwam mijn mentor me raar aankijken pieste ik bijna in mn broek;)

    Ja dat ken ik, ik begon heel blij naar mijn mentor te zwaaien en hij keek echt zo van "zit jij nou op VWO?"
    En ik heb hoooooooi gezegd tegen een chagrijnige jongen, maar daar werd ie alleen maar chagrijniger van )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Catdog schreef:
    Dan ken je mij nog niet :]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hahahaha hier heb je er nog een ik zag laatst een foto op de hyves van iemand uit de klas en eigenlijk was het een hele mooie foto maar ik ging in me eentje helemaal stuk want ik zag allemaal dingen die er niet waren me moeder vader en zusje kwamen maar die zagen al die dingen helemaal niet en keken me aan alsof ik gek was (A) maar ik ging helemaal stuk :P en dat van what the fuuuuk dat had ik ook laatst alleen dan bij mij zusje :D


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    loveer schreef:
    hahahaha hier heb je er nog een ik zag laatst een foto op de hyves van iemand uit de klas en eigenlijk was het een hele mooie foto maar ik ging in me eentje helemaal stuk want ik zag allemaal dingen die er niet waren me moeder vader en zusje kwamen maar die zagen al die dingen helemaal niet en keken me aan alsof ik gek was (A) maar ik ging helemaal stuk :P en dat van what the fuuuuk dat had ik ook laatst alleen dan bij mij zusje :D

    Ja, dat eerste ken ik whahaha. Ik ben dan ook tot officieel gestoord benoemd onder het avond eten )= Maar sindsdien heb ik wel een reden om gestoord te doen ghehehe.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat heb ik nooit (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.