• Wij hebben een klaslokaal waar wij normaal altijd les hebben, maar er zitten ook soms andere klassen.
    In onze klas hebben wij een grote kast, waar iedereen zijn boeken legt. Dit is zo in alle klaslokalen.
    Mijn Frans werkboek ligt dus normaal in die kast, maar toen ik vandaag mijn werkboek nodig had, lag het niet meer in de kast.
    Ik heb thuis ook al overal gekeken, maar het ligt al het hele jaar in die kast, omdat ik het thuis nooit nodig heb.
    Dus nu is mijn Frans boek gestolen en per les dat ik het niet mee heb, krijg ik een minpunt (no_chears)

    Nog mensen die dieven in hun school hebben?


    Never run out of reasons to smile...

    Bij mijn nicthje was haar iPod Nano gestolen.


    Food.

    bij ons is er een keer een Iphone gejat...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ja, al mijn potloden/gummen/pennen etc.
    En het ergste is dat mensen je spullen gewoon houden D:


    They fell in love, didn't they?

    Er is al teveel gejat bij ons op school.

    waarom zou jij daar minpunten voor krijgen?
    jij hebt de school in vertrouwen genomen om em in die kast te leggen!
    bij mij werden altijd mijn werkstukken gestolen bij Handvaardigheid.


    Believe in yourself, change the world.

    WIj hebben een blokuur wiskunde en dan 1 uur voor de pauze en 1 uur na de pauze, dus wij droppen altijd onze boeken in het lokaal en de leraar doet die dan normaal opslot. Die keer was die dat vergeten en sommige portemonnees waren leeg en werkboeken waren gescheurd. En toen ze via de camerabeelden erachterkwamen wie het waren waren ze heel erg blut


    Trust me. I'm the doctor

    Graphics schreef:
    waarom zou jij daar minpunten voor krijgen?
    jij hebt de school in vertrouwen genomen om em in die kast te leggen!
    bij mij werden altijd mijn werkstukken gestolen bij Handvaardigheid.

    Dat zijn attitudepunten, zeg maar. En per keer dat je iets vergeet, iets te laat indient en zo, dan krijg je een minpunt.
    En uitleggen aan die leerkracht dat het gestolen is, helpt jammer genoeg niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Dat ken ik. :Y)
    Ga klagen bij de directie of je klastitularis?
    Het is niet eerlijk dat jij minpunten krijgt, omdat je boek is gestolen. Daar kan jij immers niets aan doen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In de 1e had er een meisje in mijn klas van een ander meisje haar deobus gestolen.


    <3

    Bij veel mensen worden die 'gestolen' hoewel het me opvalt dat het altijd bij de zelfde zijn en juist bij die het meeste strafstudie krijgen en uit de les worden gezet.Want bij mij gebeurt het nooit


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Jij kan er toch niks aan doen dat het kwijt is? :')

    Bij mij een keer 5 euro :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    USB schreef:
    Bij veel mensen worden die 'gestolen' hoewel het me opvalt dat het altijd bij de zelfde zijn en juist bij die het meeste strafstudie krijgen en uit de les worden gezet.Want bij mij gebeurt het nooit

    Waarmee je bedoelt dat ik veel strafstudie krijg en vaak de les uitgezet word?
    Want als je dat bedoelt heb je het redelijk mis. Ik heb nog nooit strafstudie gehad en ben nog nooit de klas uitgezet...


    Never run out of reasons to smile...

    Er wordt zo veel bij ons gestolen.
    Jassen, tassen, sportkleren, rekenmachines (van 100 euro) enzoo..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Eos schreef:
    (...)
    Waarmee je bedoelt dat ik veel strafstudie krijg en vaak de les uitgezet word?
    Want als je dat bedoelt heb je het redelijk mis. Ik heb nog nooit strafstudie gehad en ben nog nooit de klas uitgezet...
    Ik bedoel dat het me opvalt dat het bij hun elke week is en dat geloof ik persoonlijk niet
    Maar jou verhaal geloog f ik wel hoor ;')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mijn jas was eens gestolen D:
    Maar hij is toch weer teruggevonden whii <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.