• Mijn oma is overleden maar ik had geen goede contact met haar (toch ben ik wel verdrietig) maar toch we gaan dus met de klas op kamp en dit is het laatste jaar met mijn klas, dus is precies de crimatie op de dag van kamp,en het leukste deel ook! ik wil wel gaan maar ook weer niet nu moet ik gaan met mijn broer (zit bij mij in de klas)!

    -wat zouden jullie doen (als jullie geen goed contact hadden)

    xxx een boos iemand


    EDIT: Ik ga naar de crematie maar ik word wel terug gebragd dus ik mis alleen alleen het eerste deel :)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 19:36 ]

    Ik zou naar de crematie gaan, gewoon puur uit respect. Daarna zou ik proberen te regelen of iemand je zo snel mogelijk naar het kamp kan brengen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Ik zou naar de crematie gaan, gewoon puur uit respect. Daarna zou ik proberen te regelen of iemand je zo snel mogelijk naar het kamp kan brengen.


    Dat is precies wat ik ook zo doen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik weet niet wat ik zou kiezen..
    is een moeilijke keus


    Where words fail, music speaks

    Gewoon op kamp gaan, je kende dat mens toch amper. Ik ken mijn oma redelijk, en zelfs ik zou niet naar die crematie gaan (ik vind haar dan ook niet zo aardig).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou naar de crematie gaan,het is wel je oma he.
    Ik vind het eerlijk zelfs een beetje vreemd dat je twijfelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lemonworld schreef:
    Ik zou naar de crematie gaan, gewoon puur uit respect. Daarna zou ik proberen te regelen of iemand je zo snel mogelijk naar het kamp kan brengen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik zou naar de crimantie gaan. Het is je oma, ookal had je geen goede band met haar, dat is veel belangrijker dan kamp! Ik zou me vreselijk schudig voelen als ik niet zou gaan...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Lemonworld schreef:
    Ik zou naar de crematie gaan, gewoon puur uit respect. Daarna zou ik proberen te regelen of iemand je zo snel mogelijk naar het kamp kan brengen.


    hoi, jij bent leuk.