• Haay people! Ik zoek nog wat mensen die een rolletje willen hebben in mijn nieuwe serie ^^ Ik hoop dat er veel aanmeldingen komen of dat mensen gewoon in de loop der tijd het verhaal gaan lezen ^^ Ok nu gaan we over tot de rollen die ik nodig heb ^^

    Hoofdpersoon 2 vriendin van Bill of Tom *daar ben ik nog niet overuit*: PurpleShoes *vriendin Tom*
    Vriendin Gustav: SamxLiebe
    Vriendin Georg: KimxGeorg

    En nog wat vriendinnen van de hoofdpersoon*zie proloog*:
    Vriendin 1: ScreamASong
    Vriendin 2: JOYCESTAR


    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:
    A pica:
    Text:

    Naja hopelijk zijn er veel aanmeldigen^^ Wil je de proloog lezen, klik dan op de link hieronder^^

    http://www.quizlet.nl/quiz/217255/life-is-like-a-road-you-dont-know-when-it-stops-raquoprolooglaquo/


    ~

    vriendin tom :D

    Naam: Samantha

    Leeftijd: 16

    Karakter: eigenwijs, eigenmening, bitcherig, lief, luisteren oor

    Hobby's: shoppen en uitgaan met vriendinnen

    A pica: http://94.100.113.219/337450001-337500000/337473301-337473400/337473365_5_KzCX.jpeg

    Text: Dudes! Samantha is de naam maar noem me maar sammy joe das mij bijnaam. Ik ben een meisje blauwe ogen en bruin haar dat van het leven houd en er alles uit wil halen. Maar behalve dat kan ik ook zo eigenwijs zijn en mijn mening uiten en dan kwets ik mensen dan meen ik het wel niet zo maar ik praat voor dat ik denk een foute eigenschap aan mij. verder ben ik altijd vrolijk en straal altijd maar als ik niet straal dan voel ik me eenzaam,ongelukkig en verdrietig en dat prop ik binnen in mij zelf op en hoe komt het ik ben te vaak teleurgesteld in de liefde.

    Vriendin Georg

    Naam: Kim

    Leeftijd: 18

    Karakter: lief brutaal koppig eigenwijs

    Hobby's: shoppen en ijsjes eten

    A pica: http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Text:

    Haai

    Ik ben dus Kim
    Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)


    -XxX- Kim

    vriendin Gustav!
    Naam:
    Sam


    Leeftijd:
    16


    Karakter:
    Vrolijk, Vriendelijk, Behulpzaam, Eigenwijs &hyperactief.


    Hobby's
    Zingen, Dansen, Schrijven, lezen, Gitaar spelen & fotografie


    Foto:
    http://media.photobucket.com/image/scene/ISyZzooee/Scene/scene.jpg


    Klein tekstje voor het verhaal:

    Hee!
    Ik ben dus Sam!
    16 jaar oud, naja jong nu.
    Ik ben verslaafd aan films kijken en shoppen enzo.
    Ook houd ik superveel van koken en reizen.
    Ik kan er niet tegen als anderen oneerlijk worden behandeld, daarom zal ik zelf ook vaak eerlijk zijn.
    Ik houd zo veel van muziek, dat's echt een passie!
    maar, goed ik moet weer gaan!

    Liefs, Sam


    i need you like a heart needs a beat.

    Vriendin Bill;

    Naam: Lisa

    Leeftijd: 17 jaar

    Karakter: Lief, kan arrogant zijn.

    Hobby's: Muziek luisteren.

    A pica: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=62565

    Text:

    Heey!

    Ik ben dus Lisa en ik ben 17 jaar jong. Sommige mensen waaronder mijn broer vinden mij een irritant joch, maar mn vrienden omschrijven me eerder als lief. Wat ik echt ben zoek je zelf maar uit. Muziek is mijn leven en Tokio hotel is best goed!

    Doei!


    X'<33
    Lisa


    Let's do this poo

    hoofdrol 2 ((stiekem hoop ik vriendin tom n_n))
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    jaloers,bitchi,grote mond,eigenwijs,koppig,lief en spontaan
    Hobby's:
    shoppen.partys
    A pica:
    http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/75/Michelle_Trachtenberg.jpg
    Text:
    Héééj lieverds.Ik ben joyce en ben 16 jaar geleden letterlijk op de wereld geperst door mijn mama.Ik ga nog naar school maar laat ons zeggen,ik spijbel meer dan dat ik achter die schoolbanken zit.Ik shop graag,heel graag zelfs en het is een deel van mijn leven.Het ander deel van mijn leven bestaat uit mijn vrienden en muziek,wat is een leven zonder dat?Ik zie hun graag en muziek zie ik natuurlijk ook graag..als vak dat ik het niet kan missen.Ik ben een fan van tokio hotel.En tom vind ik de beste,maar ieders zo zijn eigen ding zeker?Maar ik moet nu dringend weg,ik ga shoppen met me'n vrienden.Ik zie je nog wel is ;] Baaay!<3#

    Nog meer mensjes ^^
    En ik zeg niet dat ik jullie niet neem ^^


    ~

    Vriendinn Tommm

    Naam: Ninaa

    Leeftijd: 17

    Karakter: aardig, lief, behulpzaam, betrouwbaar, vrolijk, speels, maar kan ook heel serieus zijn, kan goed met me praten, vind niks raar, laat wel duidelijk weten als ze iets niet leuk vind, koppig en nieuwsgierig, en in dingen leren heel ongeduldig, doet zich vaak beter voor dan dat ze zich voelt

    Hobby's: Dansen (streetdance en breakdance), fotoshoots doen in danszaal van mijn ouders (met vriendinnen enzo), uitgaan, van Tom houden, tekenen (ook kleding ontwerpen en graffiti),

    A pica: check me fotoboek(A)

    Text:

    Luiiitjesss=D Ninaa in thaa house jeweettt.
    Hoi(cool) Ik ben dus Nina, 17 jaar. Mensen op school en oppervlakkige vrienden denken altijd dat ze tegen mij alles kunnen zeggen, dat ik zo zeker ben dat niks me kwetst.. Maar echte vrienden, weten dat dat niet zo is.. Ze vinden altijd dat het zo lastig te zien is als ik me niet zo goed voel.. Omdat ik altijd vrolijk blijf doen. Maar genoeg geouwehoert, ik zal je wat vertellen over leuke dingen=D Ik heb met Tom, ik ben echt gek op hem. Ik kan alles met hem bespreken, hij begrijpt alles. HIj is ook eigelijk de enige die ziet wanneer ik me rot voel.. Hij maakt me gewoon zo gelukkig, door me alleen maar aan te kijken! Hij is gewoon super_O_ Mijn ouders hebben een eigen dansschool, een kleinemaar hoor, met 1 grote zaal en 2 kleintjes, maar het is er wel altijd gezellig. Ik doe er vaak fotoshoots, omdat het zo'n leuk effect geeft met die spiegels! Maar ik moet stoppen, TOm roept!

    xx

    Ik hoop dat ik rol krijgg, laat je t weten?? EN als je me niet geschikt vind voor deze rol, kies dan maar iets anders uit(A)

    vriendin Gustav
    Naam: Cynthia

    Leeftijd: 20

    Karakter: spontaan,aardig

    Hobby's: Gustav, muziek luisteren

    A pica: http://images23.snimka.bg/004973958.jpg

    Text:
    Haaaaaai.
    Ik ben Cynthia. 20 jaar oud en de vriendin van Gustav. Heb niet zoveel tijd dus zal ik rap nog een betje info over mij geven.
    Wat je zeker over mij moet weten is dat ik hou van muziek en dat Gustav myn leven is. Ik lief al mijn vriendinnen en oowk Tom,Bill & Georg.
    Georg is mijn beste vriend en zijn vriendin is dan oowk mijn beste vriendin.
    Ikzei dat ik niet veel tijd had, nu moet ik gaan.
    Salaaaat. Liefie <33

    Naam: Angel

    Leeftijd: 17 Jaar (Mag aangepast worden)

    Karakter: Bitchy (tegen mensen die ze niet kent), Eerlijk, Vol medelijden, Melig, Grappig, Raar kind, Hyper kind

    Hobby's: Foto's trekken, Poseren voor een foto, Horoscopen lezen, Dansen, Muziek beluisteren, Voetballen, Melig zijn, Ijsjes eten

    A pica: Ga ik zo zoeken Lieford ^^

    Text:

    Hellow Liefords <3

    Ik ben Angel en ben 17 jaar.
    Ik heb een heel erg irritand broertje van 12 jaar.
    James noemt hij en doet alsof hij stoer is en draag zo van die veel te grote kleren.
    Echt iets voor hém -.-'.
    Maar ik laat me niet doen door die snotbel van 12 jaar (puh)!
    Nu verder over mij, ik hou van Hello Kitty, Lolly's, Ice Cream, En van foto's trekken!
    Daar ben ik zot op.
    Maar ik moet maar eens mijn broertje gaan terug pesten :3

    Byee Liefords <3


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik heb u eerste deel trouwens geleze en een reactie geplaatst ;]

    http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/scene_hairstyles/th8.png?o=54

    Mijn plaatje en ik wil hoodrol als het mag :3


    Take My Hand Take A Breath ...

    1 van de vriendinnen ^^
    Naam: Mandy [mEndy uitgesproken x'D]

    Leeftijd: 16

    Karakter: lief, spontaan, (grappig)onhandig, bitchy tegen huppels, zegt wat ze denkt

    Hobby's: gitaar, streetdance, huppels uitlachen/schelden

    A pica: http://i17.tinypic.com/6q3zm35.jpg

    Text:
    haay ,, mandy is de naam
    16 jaar geleden op aarde beginne rondlopen.bruin haar, blauw/groene ogen en een piercing in men lip. 15 jaar geleden is men moeder overlede,, heel erg jammer maar men vader zorgt wel goed voor me hoowr. hoewel hij ooit een zak kan zijn,, meestal als de directeur beld om mee tedelen dat ik weer eens "slecht gedrag heb vertoond tegenover amber" de MEGA huppel van school. maar ik ga het nu niet over haar hebben want dan krijg je een hele lijst van scheldwoorden en dat wil ik je besparen xD.
    ik hou van muziek,, zonder is er geen leven en ik luister naar screamo en punkrock en van die shit , je weet wel wat ik bedoel ^^. uhm,, ik zit ook op een dansschool waar ik al een aantal prijzen mee heb gewonnen. ik ben ook mega onhandig, ik val nogal vak enzo maar men vrienden zijn dat al wel gewoon van me hoor xD achja,, ik moet maar eens gaan
    dada !! Xx .!


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    JEEEEEEEEUJ! dankjewel voor de rol!


    i need you like a heart needs a beat.

    Ze zijn allemaal al vergeven ^^ dusslotje ^^


    ~

    danke voor de rol(K)