• JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mensen. wij, Gulsen en ik (SEXBOMBillx3) hebben rollen in de uitverkooooop.

    ROLLEN;
    Vriendin van Tom;
    Gulsen

    Vriendin van Bill;
    Linda

    Vriendin van Gustav(yeaaaah Vandaag is hij Jarig(hoera)
    Vriendin Van Georg!:
    Vriendin van Andreas!;
    BF van Bill;
    BF Tom;
    BF Gustav(Yeah);
    BF van Andreassssss;

    Wat wij van Jouw willen weten is;

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Leeftijd;
    Sport;
    Like's;
    Dislike's;
    Waarom wil je deze rol;
    Foto;
    Tekst[Moet];


    NOU MELD JE MAAAAAAAR AAN!

    WIJ KIEZEN NIET DE EERSTE DIE ZICH AANMELD MAAR WIJ KIJKEN WIE HET BEST IN DE SERIE PAST.

    Greeetz Gulsen Und Linda(A)(A)

    BF Tom en Bill&latere vriendin Georg.
    Info volgt^^

    Naam;Paris
    Leeftijd;17
    Karakter;Bitchy,lief&betrouwbaar
    Sport;Dansen
    Likes;Shoppen,make-up,zingen&fotoshoots
    Dislikes;Nerds&chocolade
    Waarom;Omdat ik het wil x]
    Foto;http://media.photobucket.com/image/lisa%20veronicas/RainbowGumDropz/SiteModels/hq05.jpg?o=61
    Tekstje;
    Haay people<3.Ik ben Paris en ben 17 jaartjes oud,en wordt binnekort 18.Ik ben een enorme Tokio Hotel fan en bezoek dan ook alle concerten,ja vind je het gek?Ik ben namelijk de BF van Bill&Tom.Ja je kunt nou jaloers worden,maar je kunt ook vrienden met me worden zodat je Bill ontmoet^^.In mijn vrije tijd werk ik bij een castingbureau als fotomodel en sta dan ook vaak op covers van tijdschriften.Verder hou ik van shoppen en uitgaan.Ik ben dan ook vaak in de hipste shopstraten van de wereld samen met Bill,en we gaan natuurlijk ook veel feesten samen.Oh ik moet weer gaan.Daaagh x3









    Lalalalalalalala.

    Info compleet^^

    En ik heb geen standaart emo/scene plaatje x]


    Lalalalalalalala.

    Naam; Anouschka

    Leeftijd; 17

    Karakter; lief,sociaal,aardig, behulpzaam, soms wat bitchy, eigendunk wel een beetje en zeer zelfverzekerd.

    Sport; uuhh... zwemmen & dansen.

    Like's; Uitgaan, winkelen, skaten ^^, met vrienden rond hangen, foto's nemen met vrienden voor de lol ^^

    Dislike's; Muggen.. ¬¬ Arrogante huppels ^^ en school ^^

    Waarom wil je deze rol; Ik heb niet echt een rol gekozen, je mag me gewoon een rol geven van wat je denkt dat bij me past ^^

    Foto; http://img111.imageshack.us/img111/8158/72821834ao7.jpg

    Tekst[Moet];

    Haay lieverds «3 Ik ben Anouschka ^^ Ik hou van skaten, maar het liefst van uitgaan en shoppen. Ik ben zelverzekerd en kom zo ook over. Ik pik niks wat je van mij zegt, vooral niet als het erg negatief is. Mijn kleding stijl is rock, maar ik expirimenteer ook wel graag zoals je op deze foto ziet ^^ Ik vind Tokio Hotel echt gwn de max^^ De twins zijn allebei even lekker «3 Voor de rest ga ik vaak ook met vrienden naar festivals en concerten om zo veel mogelijk bandjes te kunnen zien en natuurlijk om de gezellig heid ^^

    Naja dit was het wel zo'n beetje, love you «3


    ~

    Nehh xD

    Naam;Yana Johnson

    Leeftijd;17

    Karakter;Koppig, sociaal, lui , Lief maar ook bitchy,..

    Sport; Handball And Dance ( Hip-hop en breakdance)

    Like's; Aardbeien, Champagne, Party's , .. hangt ervan af wat humeur ik heb ^^

    Dislike's; Johny's en Marina's. Spinnen en al wat er op lijkt. Achterbakse mensen en leugenaar.

    Waarom wil je deze rol; Omdat ik TOM ADOREER

    Foto; jessica alba

    Tekst[Moet];Hellow, ik ben yana johnson, 17jaar.Heel veel te vertellen heb ik niet.mij leren kennen is de beste optie ^^. Waar ik zeker niet tegen kan zijn achterbakse mensen en leugenaar *Dus Be-nice en wees eerlijk tege me (A) Danku! Mijn BF is Tom kaulitz. Don't Touch Him OR I Kill YA!!
    X. Peace. Yana

    oja, dat was de rol voor Tom BF XD.

    Naam; Say

    Leeftijd; 15 (Mag je veranderen!)

    Karakter; Lief, aardig, en betrouwbaar voor wie dat ook voor mij is, eigenwijs, koppig, en snel nieuwsgierig

    Leeftijd; Had ik al gezegd: 15! (A)

    Sport; Skaten!

    Like's; Skaten, Gitaarspelen, tekenen, schrijven, muziek, vrienden

    Dislike's; School, mensen die mij niet accpteren, muggen, naaktslakken

    Waarom wil je deze rol; Lijkt me gewoon te vet cool! (A) En ik wil hem gewoon! (A)

    Foto; http://www.joanna-jojo-levesque.com/wallpapers/jojo-006.jpg of http://www.gitaartabs.nl/img_upl/avril-lavigne-218---.jpg

    Tekst[Moet];

    Haii Chicka's!
    Ik ben Say, en ik meot nu wat over mezelf vertellen, maar daar ben ik niet al te goed in.. =.= Maar ik zal het wel proberen! ;) Ik hou van gitaar spelen en skaten, tekenen en schrijven, en natuurlijk mijn vrienden! Ze betekenen veel voor me dus: BLIJF VAN ZE AF!
    Maareh ik moet weg, ik ga met Bill en Tom naar het zwembad! Ja Bill en Tom zijn mijn beste vrienden, al zolang ik me kan herinneren. Ze zijn net terug van tour dus we gaan het gezellig maken! ;)
    Xx Say

    Mag ik BF Tom/Bill?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    naam ; Angel
    leeftijd; 17 (effe ter plekke verzonne xD)
    karakter; koppig, lief, eigenwijs, behulpzaam, grappig, Soms een enorme f*cking bitch (A)
    sport; basketbal (+ hiphop) [vage combi xD]
    like's ; choco (H), wedstrijd basketbal :D, een gezellig meideavondje, FRUIT!!!(H)
    dislike's : leugennaars, huppelkutjes, th haters, spinnen, patat.
    Waarom wil ik deze rol: Omdat georg een supper lekker ding is, en eeh... Lijkt me wel lol!
    foto; Avril ofzeu?? anders kies jij maar (A)

    tekst[moet];

    Heej lekkerding!
    ik ben dus angel JA stoere nama hea?? vind ik nou ook ;) Weetje ik heb gene zin om deze shit allemaal uit te gaan leggen als je tog neit luisterd. kom er maar vanzelf achter. scheeld mij ook weer uitleg...
    dikke lebber smaksel!!!

    kussie...
    mij (A)


    Uzumaki Naruto<3

    Vriendin van onze jarige, Gustav

    Naam; Cynthia

    Leeftijd; 20

    Karakter; lief,aardig

    Sport; voetbal

    Like's; muziek, Gustav, voetballen

    Dislike's; huppels

    Waarom wil je deze rol; Omdat hij een mooi cadeau verdient *big smile*


    Foto;http://www.kidzworld.com/img/upload/avatar/1078350/thumb/emo_nd_scene_girl_____.jpg


    Tekst[Moet];

    HEEEEY.
    Deze hypere kip heet Cynthia. 20 jaar en geen vrijgezel meer. Je leest het goed, ik heb een lief. Gustav heet hij en hij is de liefste, leukste,schattigste jongen op de hele wereld en nog veel verder.
    Ik hou ervan om hen te verwennen net zoals vandaag. Hij is namelijk jarig en ik heb en verrasing voor hem. Ik kan het je nu wel zeggen. Lars Ulrich, Gustav zijn idool, die heb ik uitgenodigd om langs te komen en hij zei; jaa. Ik wil zijn gezichtje eens zien.
    Daar zal hij zijn. Salaaaat.

    Naam; Curr

    Leeftijd; 17

    Karakter; soms gemeen, snel melig ^^ eh, hyperig, ongeduldig.. ^^

    Leeftijd; staat er al =D

    Sport; eh,, -- Thai boksen <3 [dat wil ik graag =o]

    Like's; uitgaan, vrienden, lolly's eh, TH, muziek, schrijven

    Dislike's; regels, ouders, school, leren...

    Waarom wil je deze rol; alles met wat TH heeft te maken is TOP <3
    en ik wed dat je quizzen ook gewoon goed zijn ;)

    Foto; http://discoveringhair.com/blog/emo/emo%20hair_7.jpg

    Tekst[Moet];
    haii,,
    ik ben curr, 17 jaartjes jong, ik doe aan Thai Boksen, maar ben niet zo'n spierbonk ^^ kwas het gewoon zat altijd de klappen te krijgen :D
    ik ben werkelijk ziek van school [en ik ben zeker niet de enige] en bi, =o problemen?? mooi ^^
    maarjah^^ me nicht roept me weer is ¬¬
    soo
    seeya in the future honey <3


    You move me ......... Kurt

    Rol: maakt mij niet uit waar julie denken ik het beste bij pas ;)
    Naam;Nickita
    Leeftijd;18
    Karakter;altijd vrolijk maar kan een bitch zijn alleen als het egt moet
    Sport; Zwemmen (snorkelen duiken (met z`n zuurstoffles) enzo)
    Like's; Haar vrienden (vriendje) en Graffiti
    Dislike's;Mensen die denken dat ze alles zijn
    Waarom wil je deze rol; Lijkt me super om in deze quiz te spelen ;)
    Foto;
    http://farm1.static.flickr.com/6/86662184_b6c6172dcb.jpg
    Tekst[Moet];
    Haay mijn Naam is Nickita
    ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    Verder kan ik ook best snel melig worden en ga ik de deur nooit uit zonder mp3
    Maar ik moet nu gaan mijn mob gaat af mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you

    ooeww -- laat je iets weten?? =D


    You move me ......... Kurt