• Daarnet kreeg ik een mailtje in mijn inbox dat er nieuwe data zijn voor de Sick Puppies tour, dus ik snel kijken.
    Op vrijdag 17 Juni geven ze dus in de Patronaat (Haarlem) een concert.

    Ik was 9 April al in de Melkweg naar ze geweest, en vond het geweldig. Nu ben ik helemaal opgewonden (woeps, dat klinkt wat fout), maar ik kan zowat door het huis springen. Als mijn moeder straks thuis is ga ik smeken of ik mag gaan. *O*

    Wie gaat er nog meer? Of wil er gaan?
    Hebben jullie nog andere concerten waar je naar uitkijkt?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Haarlem is wel dichtbij voor mij en ik vind ze wel cool. Maar ik denk niet dat ik ga haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chill! Sick Puppies is leeuk :3
    Ik ga misschien naar 3 Doors Down en daar staan ze in het voorprogramma. Maar ik ga niet naar Haarlem.. En ik kijk ontzettend uit naar het concert van Papa Roach 5 juli (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oeh. Ik wil nog een keer :"D Ik was er ook op de 9de. Maar Haarlem. Haarlem, waar ligt dat? :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil ook maar Haarlem is ver voor mij, denk niet dat ik dat voor elkaar krijg.. ]:


    <3

    Ik ken ze niet eens, dus ik ga sowieso niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ga volgende week vrijdag naar Agnes Obel*O*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hé, een paar vrienden van me waren daar ook :3


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik wil wel! Maar ik weet nu al dat dat toch niet kan¬¬" vanaf het hoge noorden word dat um niet¬¬"


    Never forget the things that make you smile