• Ik weet niet meer hoe hij heet..

    Maar het gaat over een beertje. En die word beroemd. zijn beste vriend is een vosje. En voor hem was 1 of andere hond beroemd..

    OW !! die beertje gaat ook bij dat vosje wonen even, ik weet nog dat zij een bed had gemaakt maar die bed hem gigantisch jeukte.

    Er komt ook een varken in voor.. En die beer kan zingen.. -Daar is hij beroemd door..

    Alleen die beer ontsnapt. En door die beer weer te kunnen vangen gaan ze het bos omkappen of verbranden..

    Sorry dat het zo wirwar is ;$ Maar weten jullie welke film ik bedoel?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik dacht eerst aan Frank en Frey
    Maar dat is een hond en een vos :X
    Dus ik vrees dat ik niet kan helpen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ghehe nee geen Frank en Frey ;d Die wist ik anders zelf wel ;d

    Toch bedankt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb dus eeeeeeeecht geen idee :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is het Nederlands- of Engelstalig?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    I dunno.. we hadden het op videoband en daar was die gewoon in het Nederlands..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    lol wtf. Donald duck? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol oké als ik google krijg ik: Broer Konijn? maar dat is het vast niet


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    @Alwin, dat gaat over Eenden -.-
    @Elanysa, ehm nee XD haha maar toch bedankt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maitresse schreef:
    Ik dacht eerst aan Frank en Frey
    Maar dat is een hond en een vos :X
    Dus ik vrees dat ik niet kan helpen


    Inspiration can hit you any time

    Euhmm ik herinner me een film over een beroemde beer. Al weet ik niet of de andere details kloppen. Het is een hele oude film van disney.. kan me alleen de naam niet meer herinneren..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik dacht ook eerst Broer Konijn, lollol. Maar nee, sorry. Dan weet ik het niet. $":


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hel schreef:
    Als het een film van disney is moet hij hier ergens tussen staan


    Jezus wat veel O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hel schreef:
    Als het een film van disney is moet hij hier ergens tussen staan


    Hmm zie er niks staan van wat de film die ik in mijn hoofd heb zou kunnen zijn dus dat is dan geen disney.. helaas.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    meeh, ik heb wel een idee maar kan niet op de naam komen :/


    As travars