• Ik schaam me af en toe zo erg voor mijn moeder. Ze heeft echt overal commentaar op. Bijvoorbeeld pas, ik had voetbaltoernooi zij moest autorijden. Een van mijn leiders moest nog gaan pinnen onderweg. Ons mam dus zo'n 5 keer herhalen -wel zonder dat hij erbij was, maar wel met mijn teamgenoten- "Verekte gek, gaat hij nu nog pinnen" zo'n opmerkingen maakt ze dus vaker en daarna hoor ik dan van mijn teamgenoten "De moeder van Marloes lag steeds te zeuren, maar zelfs was ze nog later als wij". Ook mijn broers vinden haar irritant omdat dat ook altijd is als hun aan het voetballen zijn. Ik weet nog vorig jaar kamp, toen kwamen mijn broer' teamgenoten bij onze slaapplekken. Er slapen namelijk ook oudere meiden van hun leeftijd. Ik sliep niet maar iedereen dacht van hoorde ik ook steeds dat ze over mijn moeder aan het praten waren. Ik moest hier serieus om huilen. Ik haat het zo dat ze zich met overal bemoeid. Ik ga om 2 redenen meekijken naar de voetbalwedstrijden van mijn broers. 1 omdat ik het leuk vind om te kijken en 2 om mijn moeder rustig te houden ik moet steeds zeggen "Mam, doe is rustig - hou je mond" enzovoort.

    Wie schaamt zich ook voor zijn/haar ouders?


    <3

    EstrellaVida schreef:
    @Como, lieverd, het wordt tijd dat je met je moeder gaat praten, ik denk dat dit anders uit de hand gaat lopen.
    @Guitarros, mag ik even zeggen dat ik dit aanstellerij vind? :'D


    Mag hoor, maar ze heeft altijd ruzie met mijn vader.
    Enzo, en ze zorgt er vaak voor dat het dan allemaal op mijn vader neerkomt.
    Daardoor heb ik ook geen goede band met haar.
    En je kan ook niet met haar shoppen ofzo, ;x
    En ze moppert heel vaak op ons, en terwijl ze het zelf wel doet.
    Ik had al gezegt dat het grijze haar niet een heel probleem was.
    Maar het niet leuk was, dat ze steeds voor oma werd uitgescholden ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 8:42 ]

    Ik schaam me dood voor mijn vader. Hij is gewoon een smerige oude man. Laat scheten in het openbaar, peutert in zijn neus en al dat soort dingen. Hij maakt opmerkingen over mensen, maar ook echt gewoon heel hard enzo dat ze het kunnen horen. Daar schaam ik me voor. Maar voor mijn moeder niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat ken ik. Mijn moeder heeft over alles en iedereen commentaar! Over hoe sommige mensen zich kleden, over de rijstijl van andere over weet ik veel niet wat. Daar erger ik me zo vreselijk aan hé!


    Forever.

    Como schreef:
    (...)

    Omdat ik het irritant vind dat iedereen me met mijn moeder verlijkt.


    Forever.

    Ik schaam me voor mijn vader. Laatst ging ik met m'n ouders mee. Ging m'n pa - toen mijn moeder en ik wat kledingwinkels ingingen - met paspoppen praten en vragen of ze het koud hadden -____-


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    Ik schaam me voor mijn vader. Laatst ging ik met m'n ouders mee. Ging m'n pa - toen mijn moeder en ik wat kledingwinkels ingingen - met paspoppen praten en vragen of ze het koud hadden -____-


    Haha, dat vind ik geniaal :'D

    Guitarros schreef:
    (...)

    Haha, dat vind ik geniaal :'D


    Ach, achteraf kan ik er ook wel om lachen. Maar op dat moment écht niet xd.


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    (...)

    Ach, achteraf kan ik er ook wel om lachen. Maar op dat moment écht niet xd.


    Haha, dat snap ik wel.. :]

    Mijn ma is ook zo. Ze zeurt over alles wat ik doe, terwijl mijn zusje perfect is. Mijn vrienden zijn vieze, liegende junkies. Ik ben anders, en dat accepteert ze gewoon niet. Ze mag dan wel mijn moeder zijn, en ik hou ook van haar, maar ze moet gewoon leren dat ik niet normaal wil zijn. Laat me toch in godsnaam zijn wie ik wil.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Marshmellow schreef:
    Zeg het haar eens :'D.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik hou van mn moeder en schaam me er niet voor, het is tenslotte mijn moeder die me heeft opgevoed.

    Nee ik heb wel een lieve moeder en ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd =)


    ars moriendi

    Butlerholic schreef:
    Ik schaam me voor mijn vader. Laatst ging ik met m'n ouders mee. Ging m'n pa - toen mijn moeder en ik wat kledingwinkels ingingen - met paspoppen praten en vragen of ze het koud hadden -____-

    Ge-ni-aal. :W


    ars moriendi

    Protective schreef:
    Sorry, maar ik vind dat jullie niet zo mogen zeuren. Ik zou dat met alle liefde hebben gehad als ik nog een moeder had. dan had het me niks uit gemaakt hoe ze er uit zag of hoe ze zich gedroeg als ze maar bij me was. sorry, dat moest ik even kwijt.


    idd,mijn moeder doet ook soms lasitg,maar dat gebeurt wel eens bij iedereen. Wees blij met wat je hebt!


    All I wanna do is lose control

    Ikke.
    Mijn ouders zijn op zich niet zo'n slechte ouders, maar ze lijken vaak geen deel uit te maken van deze wereld, om het zo te zeggen. En dat irriteert mij wel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'