• Ik schaam me af en toe zo erg voor mijn moeder. Ze heeft echt overal commentaar op. Bijvoorbeeld pas, ik had voetbaltoernooi zij moest autorijden. Een van mijn leiders moest nog gaan pinnen onderweg. Ons mam dus zo'n 5 keer herhalen -wel zonder dat hij erbij was, maar wel met mijn teamgenoten- "Verekte gek, gaat hij nu nog pinnen" zo'n opmerkingen maakt ze dus vaker en daarna hoor ik dan van mijn teamgenoten "De moeder van Marloes lag steeds te zeuren, maar zelfs was ze nog later als wij". Ook mijn broers vinden haar irritant omdat dat ook altijd is als hun aan het voetballen zijn. Ik weet nog vorig jaar kamp, toen kwamen mijn broer' teamgenoten bij onze slaapplekken. Er slapen namelijk ook oudere meiden van hun leeftijd. Ik sliep niet maar iedereen dacht van hoorde ik ook steeds dat ze over mijn moeder aan het praten waren. Ik moest hier serieus om huilen. Ik haat het zo dat ze zich met overal bemoeid. Ik ga om 2 redenen meekijken naar de voetbalwedstrijden van mijn broers. 1 omdat ik het leuk vind om te kijken en 2 om mijn moeder rustig te houden ik moet steeds zeggen "Mam, doe is rustig - hou je mond" enzovoort.

    Wie schaamt zich ook voor zijn/haar ouders?


    <3

    Guitarros schreef:
    Ik schaam me voor mijn moeder.
    Ze wil haar haar niet verven, [grijs haar], ze draagt geen make-up, ze draagt vreselijke kleding, ze praat altijd serieus, ze heeft grotendeels oudewijvenhumor, ze heeft allemaal opmerkingen over iedereen, terwijl ze het zelf wel doet,,,, ik heb helemaal geen band met mijn moeder.

    Maar toch kan ze wel lief zijn.

    [edit, het is niet heel erg, dat ze haar haar niet wil verven, en geen make-up draagt, maar elke moeder, iedereen op het zwembad, bioscoop, die ik zie heeft haar haar geverfd ofzo. En tegen mijn moeder is 2x oma gezegd. yay =.=]

    Haha, xD..Achjah, ouders wat moet je ermee!
    Zeg dit maar niet in je moeder's gezicht, dan voelt ze zich waarschijnlijk erg rot!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Protective schreef:
    Sorry, maar ik vind dat jullie niet zo mogen zeuren. Ik zou dat met alle liefde hebben gehad als ik nog een moeder had. dan had het me niks uit gemaakt hoe ze er uit zag of hoe ze zich gedroeg als ze maar bij me was. sorry, dat moest ik even kwijt.


    Inderdaad. Wij hebben niks te klagen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 20:54 ]


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Ik schaam me soms voor mijn vader, die maakt zichzelf altijd belachelijk haha. Soms is dat grappig maar soms is het ook irritant en schaamtelijk. Zoals heel onnozel een gebedje doen voor het eten als er een vriendin is, terwijl we dat normaal nooit doen. Die dingen.

    Ik ook, mijn vader gaat gewoon liedjes fluiten/zingen. Maar hij is wel vrolijk ;3


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Ik hou van mijn ouders zoals ze zijn, en ik schaam me ook niet zo gauw voor ze. Soms kunnen ze wel eens raar doen, maar iedereen doet wel eens raar.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Haha, xD..Achjah, ouders wat moet je ermee!
    Zeg dit maar niet in je moeder's gezicht, dan voelt ze zich waarschijnlijk erg rot!


    Nouja zo erg is ze niet.
    Maar ik schreef dat, net toen mijn vader en moeder ruzie hadden.
    En dan gebruikt mijn moeder altijd van die woorden dat het neerkomt op mijn vader, en ze haalt oude koeien uit de sloot enzo.
    dus ging ik even los...

    ik schaam me wel eens dood voor mijn oma.

    ik was een keer met haar aan het winkelen(ik heb nog best een jonge oma,65)lopen we langs zo'n donkere jongen met een sigaret(hij was iets van 11 12 jaar oud,wel zo'n neppe sigaret) zegt hij tegen zijn vrienden''kijk ik heb een sigaret'' hoor je mijn oma ''dan poep je straks in je broek'' (dat was vroeger een soort uitdrukking of zoiets)

    maar dat zeg je toch niet tegen een wildvreemd kind?? hij voelde zich meteen aangesproken omdat hij donker was. maar ik schaamde me echt dood

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 16:03 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    mijn moeder heeft leuke kleding maar wat korter haar.loopt ze in een jurk gedoe in een vrouwenwinkel zegt die vrouw ja meneer.:O ze heft zelfs borsten;)

    als je er last van heb moet je het eerlijk zeggen tegen je meosder dat je ervoor schaamt. wel netjes niet van eey oud wijf.......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat iedereen zich wel aan zijn ouders ergert
    Mijn moeder heeft ook altijd overal commentaar op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sweden schreef:
    Ikke (;
    Maar gelukkig doet mijn moeder niet stom als er andere mensen zijn dan ons gezin..


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have &#9829;

    Mijn moeder gaat zich altijd als een tiener gedragen. :''')
    Maar ja, ik ben heel blij dat ik een moeder heb!


    "Well, well. Look who we've got here!"