• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa, Samir Nasri & Theo Janssen.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 10:12 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben er nog (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Boe!(alien)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    aaaah, shoot. Mn crush vroeg aan mij en mn vriendinnen of we zinnen hadden in een voetbal toernooi omdat ze spelers te kort komen. Dus ik heb ja gezegd.
    En nu heb ik tijdnood en vervoer tekort, en omg. Stress. Lol. Ik heb nog een kwartier en moet nog eten en alles. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    AAAH ESTHER WAT LEUK :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Is Cesc 23 of 24?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ESTHER DAT IS GOED *O*


    Hope goes lost but never dies.

    24


    Life is a short trip

    @Elena en @Amber nee! Want ik zit nu in de stress want ik heb geen vervoer, HAHA. Faal. En ik kan niet voetballen junge :')

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:13 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben er weer, en heb ik nou echt bijna dit hele topis gemist? Ghehe. Ik ga zo douchen denk ik.

    Balloonatic schreef:
    @Elena en @Amber nee! Want ik zit nu in de stress want ik heb geen vervoer, HAHA. Faal. En ik kan niet voetballen junge :')

    Ik kan ook niet voetballen, maar tijdens gym vorige keer kwamen op de een of andere manier al mijn ballen aan? *-*
    Ja okee wel 9 van de 10 keer bij hem, dat was wel opvallend HAHA. Komt wel goed!


    Hope goes lost but never dies.

    @Esther, nou en, het gaat om de lol (joehoe)
    Hoi Kim! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hee Kim.


    Hope goes lost but never dies.

    Recession schreef:
    (...)
    Ik kan ook niet voetballen, maar tijdens gym vorige keer kwamen op de een of andere manier al mijn ballen aan? *-*
    Ja okee wel 9 van de 10 keer bij hem, dat was wel opvallend HAHA. Komt wel goed!

    Haha vast wel. :')
    Ik heb trouwens wel veel concurrentie op die jongen, want vandaag stond er bij zo'n wc deur; Leukste jongen van school?; en dan zijn naam. Lol.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Haha vast wel. :')
    Ik heb trouwens wel veel concurrentie op die jongen, want vandaag stond er bij zo'n wc deur; Leukste jongen van school?; en dan zijn naam. Lol.

    HAHA vechten! (pirate)


    Hope goes lost but never dies.

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Haha vast wel. :')
    Ik heb trouwens wel veel concurrentie op die jongen, want vandaag stond er bij zo'n wc deur; Leukste jongen van school?; en dan zijn naam. Lol.
    Alles wat wij op de wcdeur tekenen wordt eraf gehaald... ):


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John