• Ik ben nu Duits aan het leren en weet al 5 zinnetjes :'D. Daar be ik heel blij mee, want ik ben er bar slecht in. Ik moet er allen nog 32 leren voor woensdag.....


    Wie heeft ook vervelend huiswerk of leerwerk op deze Zondag?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -Zondag is zonder hoofdletter.-
    Ik heb morgen terug school. Ik had paasvakantie. Nu bekijk ik eens vlug mijn chemie en biologie.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik moest geschiedenis leren =(
    Btw een kleine tip: als je iets niet kan onthouden, moet je het in 'nazi-duits uitspreken. (Gewoon agressief praten)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik niet, maar dat komt omdat de tentamen week erop zit en ik nog maar 3 weken te gaan heb tot het examen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet me voorbereiden op een uiteenzetting die ik dinsdag voor Nederlands moet schrijven en waar ik niks van snap.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb morgen een schrijftoets van Engels >.< Als ik ergens slecht in ben, dan is het wel het formuleren van Engelse zinnen. Ik faal al in NL, dus Engels wordt al helemaal een ramp :W


    Deep inside, I've never felt alive

    ik heb stageopdrachten waar ik geen hol van snap

    Een recensie voor Engels.... Het ergste is nog wel dat ik het morgen in de les moet doen, dus dat betekent niet alleen dat ik er nu over moet nadenken, ik moet het morgen ook nog eens allemaal OPNIEUW doen D:


    There is freedom in the dark.

    Ik moet nog een maatschappijleer PO afmaken en het werkt niet echt mee -.-


    “Love is a contradiction.”

    ik heb morgen een studiedag, maar dan mag ik wiskunde afmaken. Volumes berekenen, als er een ding is wat ik haat is het volumes berekenen:@


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ergela schreef:
    -Zondag is zonder hoofdletter.-
    Ik heb morgen terug school. Ik had paasvakantie. Nu bekijk ik eens vlug mijn chemie en biologie.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dinsdag een examen balietechnieken en voor de rest nog een Engels mondeling en Engels schrijf toets >.< de week daarna word alleen maar leuker met nog meer toetsen... *kuch*


    Credendo Vides

    ik moet hele 4 boeken bio voor morgen weten


    -

    ik heb 62 woordjes vandaag voor duits geleerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik moet voor morgen ook veel woordjes en zinnetjes voor Duits weten.

    Ik moet nog 2 boeken lezen voor Spaans, waar ik nog een verslag over moet maken, een mondeling op moet voorbereiden en een aparte kijk-luistertoets voor moet doen, allemaal voor volgende week maandag. Joy!-.-


    Bad decisions make good stories.