• Iedereen heeft wel eigen flirt ideeën,
    Deel ze hier met anderen & help ze versieren!

    xo


    ' Nyctophilia '

    Hmm, eerst flowen.
    (Oogcontact > lief lachen > leren kennen.)
    Of als je hem als kent ook flowen.
    (Knuffel geven > als niemand kijkt kusje op wang geven > wachten tot hij/zij kusje terug geeft > zoenen)

    StJimmy schreef:
    Waarom kan iedereen flirten behalve ik....?

    Die vraag stel ik mzelf ook al een tijdje. You're not alone -shakes hands-. Ik ben er veel te schijterig voor =='


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Die vraag stel ik mzelf ook al een tijdje. You're not alone -shakes hands-. Ik ben er veel te schijterig voor =='


    Dat heb ik zelf ook hoor. Daarom vraag ik ook om tips (:

    Een vriendin van mij is goede vrienden met mijn crush. Ik durf niet met hemte praten dus gaan we maandag met z'n drie praten :D


    ' Nyctophilia '

    Bosworth schreef:
    HAHAHA. Laatst met uitgaan had een jongen - ik kende hem al een tijdje - zo'n grote faal begaan joh.
    Hij: Joy? Weet je waarom de lucht zo grijs en grauw is?
    Ik: Nee? Vertel?
    Hij: Omdat al het blauw in jouw ogen zit.
    ik: Ik heb groene ogen.
    Hij: oh *loopt weg*

    Heb nog nooit zo hard gelachen hahaha.

    Hahaha.
    Iemand had ooit ook eens iets kei liefs gezegd over mijn blauwe ogen op mijn foto, terwijl die foto gewoon bewerkt was en mijn ogen eigenlijk meer grijs/groen zijn. Erg voor hem, maar wel enorm schattig :3


    Has no one told you she's not breathing?

    C18 schreef:
    (...)
    Die vraag stel ik mzelf ook al een tijdje. You're not alone -shakes hands-. Ik ben er veel te schijterig voor =='

    gelukkig maar.
    Maar jij bent te schijterig,ik heb het gewoon nog nooit gedaan,ook nog nooit nodig gehad trouwens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall