• Groen haar hebben!

    Mijn ex heeft groen haar, x'D. Zijn haar is donkerbruin, en nu heeft iemand het groen geverfd voor hem. Maar zonder het te bleken, dus het heeft een vage groene kleur. Echt.. ráar om te zien, en totaal niet mooi. En hij hield vol dat het cyaan is. Maar cyaan is dit: klik. Maar ik vind het best zielig voor hem, want het staat hem ook niet, en dat heb ik hem ook gezegd. Alleen het kan hem geen 'kont' schelen. Maar je zag aan hem dat hij het niet leuk vond x'D

    Om het topic nuttig te houden: wie kent mensen die een haarkleur hebben gehad die ze echt tótaal niet stond?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik verf nooit mijn haren :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jup. Een meisje die van de een op de andere dag roze haren had. Stond d'r niet zo geweldig haha.


    To infinity and beyond •

    Nah, ik kan elke haarkleur hebben.(krul)

    Er was een meisje bij ons op school die echt van dat neon roze haar had. Gewaagd, maar het zag er niet uit.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Een vriendin van me had haar haar rood gespoelt. Soms leek het mooi, maar af en toe leek het net of dat haar haar paars was.


    <3

    Ik heb roze gehad, maar dat stond wel. Alleen toen ik een keer té donker bruin -bijna zwart- had genomen leek ik net een zombie of zoiets, dat was echt géén porem. (krul)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 17:15 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh, en een meisje uit mijn klas heeft ook haar haar nu in een rare kleur. Vind ik zelf dan. Ze heeft haar nu paarsachtig, en in haar pony een paar rose plukken.


    <3

    Ik ken zulke mensen haha, maar nu ben ik nieuwsgierig naar het haar van die jongen!


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik ken zulke mensen haha, maar nu ben ik nieuwsgierig naar het haar van die jongen!

    Hij heeft alleen een héle slechte pf op hyves. Maar dit is hem. Je kan het alleen niet heel goed zien, in het echt is het echt.. ráar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42