• Johannah Deakin, de moeder van Louis is overleden op 42 jarige leeftijd na een strijd met leukemie.
    Afgelopen woensdag is ze in het bijzijn van haar man overleden.
    Eerder dit jaar werd er leukemie ontdekt bij Johannah in een heel agressieve vorm die gelijk en lang behandeld moest worden.



    Johannah laat zeven kinderen achter Louis (24), Lottie (18), Félicité (16) en de twee tweelingen Phoebe & Daisy (12) en Doris en Ernest (2)
    En ze was de trotse oma van Louis zijn zoontje Freddie Reign Tomlinson.




    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 16:16 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Niets tegen jou, of je topic persoonlijk, maar jemig. Die vrouw was niet eens bekend. Ze is de moeder van iemand die bekend is. Ik vind het echt een inbreuk op haar en haar families privacy door dat zo openbaar in het nieuws te zetten, en daar zoveel aandacht aan te besteden. Ik weet het niet, ik vind "paparazzi" op sommige gebieden toch echt te ver gaan tegenwoordig. Laat die mensen toch met rust, en laat hun in stilte en privé rouwen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 16:16 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Niets tegen jou, of je topic persoonlijk, maar jemig. Die vrouw was niet eens bekend. Ze is de moeder van iemand die bekend is. Ik vind het echt een inbreuk op haar en haar families privacy door dat zo openbaar in het nieuws te zetten, en daar zoveel aandacht aan te besteden. Ik weet het niet, ik vind "paparazzi" op sommige gebieden toch echt te ver gaan tegenwoordig. Laat die mensen toch met rust, en laat hun in stilte en privé rouwen.


    Ik snap het, maar dit topic komt best persoonlijk voor mij aan hoor, ik ben dit jaar namelijk mijn nichtje verloren die een dochtertje van 5 jaar heeft achter gelaten. En geloof me mijn tante heeft zoveel mee gemaakt. Maar ik wilde dit topic maken omdat het voor mij best persoonlijk ook dicht in de buurt komt. En als je dit niet leuk vind, kan ik best vragen aan de moderators om dit topic te sluiten. Alhoewel voor best veel fans van de band heeft ze een grote impact achter gelaten.

    Maar goed, meningen verschillen, en ik snap jouw punt volledig hoor.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind dit zo erg om te horen! 42 jaar - het is zo jong, stel dat jij het zou zijn?

    Verder vind ik de media soms ietwat té bemoeierig, maar om het zo neer te zetten kom ook wat bot op mij over.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    -> Titel aangepast op aanvraag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik kreeg het via mijn moeder te horen, ik vind het best wel heftig. Ondanks dat ik geen Directioner meer ben, vind ik het wel echt heel sneu. Ze was moeder van 7 kinderen, en was net een paar jaar getrouwd. ik dacht trouwens dat ze 43 was geworden...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    Ik kreeg het via mijn moeder te horen, ik vind het best wel heftig. Ondanks dat ik geen Directioner meer ben, vind ik het wel echt heel sneu. Ze was moeder van 7 kinderen, en was net een paar jaar getrouwd. ik dacht trouwens dat ze 43 was geworden...


    Kan ook zijn dat ik een typ foutje heb gemaakt. Meerdere sites zeiden 42 namelijk.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Johannah zou ergens deze week 43 worden.

    Persoonlijk vind ik dat hier best aandacht aan mag worden besteed. Het is tenslotte de moeder van een superster. Ze laat ook 7 kinderen en 1 kleinkind achter.

    Louis gaat morgen zijn debuut solo single performen bij de Britse X-Factor. Dat was haar laatste wens.


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    Oh jee, dit is echt super erg!


    16 - 09 - '17

    Ik had het eerder al gelezen en ik vind het echt heel naar voor de familie!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor de mensen in haar nabije kringen en familie. Het is echt heel erg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het heel erg voor haar familie! Ze was nog zo jong, ze zou haar kinderen en kleinkinderen nog verder moeten zien opgroeien! Ik vind het wel heel dapper dat Louis zaterdag gaat optreden bij X-Factor, ik zou het niet gekund hebben.


    <3

    Patholoog schreef:
    Niets tegen jou, of je topic persoonlijk, maar jemig. Die vrouw was niet eens bekend. Ze is de moeder van iemand die bekend is. Ik vind het echt een inbreuk op haar en haar families privacy door dat zo openbaar in het nieuws te zetten, en daar zoveel aandacht aan te besteden. Ik weet het niet, ik vind "paparazzi" op sommige gebieden toch echt te ver gaan tegenwoordig. Laat die mensen toch met rust, en laat hun in stilte en privé rouwen.

    I agree with this tho, hoe bekend Louis ook is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Patholoog schreef:
    Niets tegen jou, of je topic persoonlijk, maar jemig. Die vrouw was niet eens bekend. Ze is de moeder van iemand die bekend is. Ik vind het echt een inbreuk op haar en haar families privacy door dat zo openbaar in het nieuws te zetten, en daar zoveel aandacht aan te besteden. Ik weet het niet, ik vind "paparazzi" op sommige gebieden toch echt te ver gaan tegenwoordig. Laat die mensen toch met rust, en laat hun in stilte en privé rouwen.


    Agreed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ach wat sneu! Toch vind ik inderdaad dat de paparazzi zich overal mee bemoeit. Ik weet nu al zeker dat heel wat websites met dit nieuws zijn volgepropt.

    Dit kwam voor mij echt aan als een schok... Ik vind het echt heel erg :(


    Treat people with kindness