• Ze draaien in de BCC nu dvd's van mijn favo K-pop groep en die dvd is nergens te koop. Niet op eBay, nergens niet.
    Nu wil ik morgen naar de winkel gaan om te vragen of ze een dvd overhebben en of ik die mag hebben.
    Zou die winkel dat mogen geven?
    En wie heeft ook wel eens iets van een winkel gevraagd zoals posters op ramen bij de bios etc?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vast wel!
    Ik heb weleens aan een bioscoop en een videotheek posters gevraagd. Ik mocht ze hebben als ze ze weer gingen opbergen, maar ben het altijd vergeten op te halen dus ik heb ze nog niet lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Vast wel!
    Ik heb weleens aan een bioscoop en een videotheek posters gevraagd. Ik mocht ze hebben als ze ze weer gingen opbergen, maar ben het altijd vergeten op te halen dus ik heb ze nog niet lol.
    Aha oke. Dan ga ik morgen de stoute schoenen aantrekken :)
    Ik zou ze maar snel gaan halen als ik jou was


    Today will be Girl's Day party with you~

    Van mobiels hebben ze wel eens dummies over. Ik ben wel ns met iemand gaan vragen daarna. Die dingen zijn zo grappig he. [:


    <3

    Ja, dat zou ik echt vragen als ik jou was!
    Ik heb daardoor nu twee ongelovelijk sexy HP-posters. (:


    Felix

    Prisjex3 schreef:
    Van mobiels hebben ze wel eens dummies over. Ik ben wel ns met iemand gaan vragen daarna. Die dingen zijn zo grappig he. [:


    Dummies?

    Diddl bakjes, toen ik klein was (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nope, maar je moet dan wel betalen voor die dvd he.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Nope, maar je moet dan wel betalen voor die dvd he.
    Dat snap ik, maar het is geen offciele dvd en niet te koop. Die groep doet speciaal voor Samsung promotie en die dvd kan niet te duur zijn


    Today will be Girl's Day party with you~