• Wat vinden jullie van Ian Thomas??
    Eerlijk antwoorden he xp
    Ik vind die maar stom! JB valt nog mee, maar ik ben ook geen echte fan ofzo. Maar die? neeh danku xp

    Ik vind het al triest zat dat dat kind "de Vlaamse Justin Bieber" wordt genoemd. Getuigd van weinig eigenheid. :')


    ars moriendi

    Ik vind hem nog een grotere fail dan Justin Bieber omdat hij niet eens de moeite doet om origineel te zijn. Maar ik heb het ook niet zo op J.B. , dus dat maakt hem voor mij nog ... tjah, erger.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oh nee, niet hem weer. Ik irriteer me zo aan hem.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 22:11 ]


    <3

    Oh nee toch. Niet hij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hij kan niet eens zingen!
    Pff, heb geen zin om er nu een heel verhaal over te schrijven. Alles over hem is toch negatief wat hem betrefd dus steek ik er mijn tijd niet eens in!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tja.. Het feit dat hij door gewoon het liedje baby te coveren en dat zijn siefpapa toevallig in zo'n serie meespeelt JBieber mag ontmoeten, al erg. En omdat hij JBieber na-aapt, vind ik hem F A K E.

    Hij is geen vlaamse bieber... Hij heeft gewoon een cover gemaakt en nu schrijft hij zijn eigen liedjes.. Ik vind hem oke

    hij woont in dezelfde stad als mij en is van school verandert omdat hij zo erg werd gepest, dat vind ik best wel sneu voor hem.
    Maar hij is inderdaad weinig origineel en is hoogstwaarschijnlijk enkel en alleen bekend omwille van zijn bekende stiefvader.


    everybody needs a song.

    LENI schreef:
    Oh nee toch. Niet hij.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb hem gezien en hij deed vreselijk verwaand: de hele tijd met zijn haar zwieren, met open mond op kauwgom kauwen.
    Ik vind het jammer dat hij met het succes van een ander gaat lopen.


    Let the Night embrace you

    Amazing <333
    he's mine :9~

    Elke gozert die ook maar op Justin Bieber lijkt of probeert te lijken is echt wel fucking triest. Hijzelf kan er ook wat van, ouwe. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik vind het best erg voor hem.


    Fooled ya!

    Como schreef:
    Oh nee, niet hem weer. Ik irriteer me zo aan hem.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Biggest failure ever.