• Mijn vriend vroeg mij net dit:

    Als ik ooit eens met een jongen ga experimenteren; denk ik dat ik dan liefst meteen kijk hoe ver ik kan gaan qua bi curiousness
    Hoe sta jij daar tegenover?

    Oftewel: mag ik seks hebben met een jongen als experiment terwijl we een relatie hebben?

    En nu weet ik echt niet wat ik moet zeggen. Wat denken jullie?


    I am an idiot, I move.

    Ik zou zeggen nee. Dat is vreemdgaan. Ik zou in elk geval niet willen dat mijn vriend seks heeft met een jongen :/

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 21:46 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou zeggen nee. Een relatie is een relatie en ik zou niet willen dat mijn vriend zoiets zou doen.


    -

    Whut? x'D Nou, ik zou zeggen nee. Het is toch toestemming geven om vreemd te gaan vind ik... Hij mag toch ook niet met een meisje experimenteren?


    Your make-up is terrible

    Dat lijkt mij niet zo'n prettig idee. Dat je kerel met een ander in bed ligt en dat je daar dan zelf toestemming voor gegeven hebt. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Damnn dat lijkt me een vreemde situatie.. Dat ligt eraan wat je zelf vindt. Vertrouw je hem genoeg? Vind je het een onprettig idee?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat hangt er van af.
    Ga op je gevoel af, zou ik zeggen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ... Dat is best een rare vraag..
    Ik zou zeggen nee. Hij heeft een relatie met jou, dus waarom zou hij daar mee experimenteren? Mag hij doen als hij niet samen met jou is, maar we zullen maar hopen dat dat niet snel gaat gebeuren =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha, thanks. Ik weet het echt niet... ik vertrouw hem wel, maar het is inderdaad vreemdgaan met toestemming.

    (En nee, ik heb niets tegen homo's)


    I am an idiot, I move.

    Bij twijfel, niet doen.
    Serieus, het is gewoon vreemdgaan. En na een tijdje krijg je toch een knagend gevoel in je buik, die er weer voor zorgt dat je slapeloze nachten krijgt.
    Gewoon niet doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik zeg nee, dat is vreemdgaan en ik vint dat je zo iets niet moet doen.
    als mijn schat het zal doen. ga ik hem ff opreeren. mag die genen hem hebben(duivel)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Like duh, nee.
    Dat is wat ik zou zeggen (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat kan niet anders dan een raar gevoel geven, wetende dat als jullie seks hebben dat hij met een andere jongen in bed gelegen heeft. Ik zou het alleszins helemaal niet willen. Maar het hangt er natuurlijk van af hoe jij ertegenover staat (: Natuurlijk is dat vreemdgaan, sowieso


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xRadio schreef:
    Bij twijfel, niet doen.
    Serieus, het is gewoon vreemdgaan. En na een tijdje krijg je toch een knagend gevoel in je buik, die er weer voor zorgt dat je slapeloze nachten krijgt.
    Gewoon niet doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    uhm...
    nou ik heb in dezelfde situatie als jou gezeten.
    maar van mij mag hij het wel. omdat ik het ook mag :3 het is dan wel vreemdgaan maar wel heel anders dan anders.

    ik vind het toch anders wand het is dan een jongen en niet een meisje. ik bedoel jij kan niet op tegen sommige dingen die jongens met elkaar kunnen doen zeg maar.


    we all deserve to die

    Haha, vraag jij dit nou echt? Is hij jouw vriendje of niet? Natuurlijk is het een NEE!


    Where there is a sea there are pirates...