• Ik loop stage in een verzorgingstehuis, op dit moment ben ik er nu ook. Je hebt een 3e verdieping, waar mensen komen te liggen die nog maar 2 tot 3 maanden te leven hebben.. mijn oma - en een kennis van mij - die lagen daar. Toevallig zaten de kamers tegenover elkaar. En in mijn stageboek staat dat ik een kamer schoon moest maken, laat het nou net die verdieping zijn waar ik schoon moest maken. Het bracht wel emoties bij me op, maar ik vind dat ik het een keer af moet sluiten. Nou goed, ik loop dus de oude kamer van mijn oma in, en ging ie de stoel zitten. En vanaf toen, leek alles zo onwerkelijk. Ik zag opnieuw hoe mijn oma op bed lag, en ik in de stoel naast haar, zat te huilen. Ik zag het opnieuw gebeuren, echt verschrikkelijk.. sorry maar ik moest dit eventjes kwijt..

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 12:17 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    aaah stertkte(flower)


    Where words fail, music speaks

    Ah,, wat erg! Sterkte ermee. Nu maak je me bang. Ik ga Verzorging doen en mijn zus had al moeite mee met de ouderen die zo raar praatte. En de volgende dag overlijden en dan komt ze daar. Ja, dan brengt er wel veel emoties op


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Dat is inderdaad heel klote. Dat heb ik precies zo gehad met mijn oma, alleen dan niet voor stage maar ik ging met mn moeder de verzorg(st)ers van mn oma bedanken dat ze zo goed voor dr gezorgd hadden voor ze dood ging ;(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Awe, dat is echt naar voor je! Dat brengt inderdaad heel veel emoties op. Misschien moet je vragen of je de volgende keer ergens anders schoon mag maken? Heel veel sterkte, en als je wilt praten - ookal ken je me niet - dan mag je me altijd een privé bericht sturen. <3


    We accept the love we think we deserve.

    Sterkte..

    Dat heb ik telkens als ik langs de huis fiets wr mijn opa heeft gewoond, ik zag nog hoe ik daar aan de deur stond te wachten, tot me opa open deed, en naar me lachte..

    Sterkte (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Ahj, moet vreselijk zijn! =(
    Sterkte!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sterkte Leni (flower)
    Dat was vreselijk voor je...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahw, vreselijk.


    <3

    Ah, sterkte Schat.


    "Ignite, my love. Ignite."