• Op die mensen die eens per jaar een familie dag hebben.
    Bijna iedereen die ik ken heeft wel een familie dag.
    En ik, ik heb nog nooit een familie dag mee gemaakt. Ik heb namelijk een totaal geen hechte familie. De helft heb ik meer dan 6 jaar niet gezien. -cries


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sob sob.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik zie mijn hele familie ook maar 1x per jaar, op mijn oma's feest. En de familie van mijn vaders kant zie ik nooit, maar dat maakt me niks uit.


    -

    Ach et scheelt ik ook niet. ik ken de helft nog niet eens


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jaloers
    Ik heb geen familie dag..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb ook geen familie dag en daar ben ik blij mee ook.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik zie mijn familie eigenlijk wel vaak.. Bij alle feestdagen bijna en bij de verjaardagen ook heel vaak. En we gaan elk jaar op familieweekend :-)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wij hebben ook nooit familie dag.
    Ik ken grotendeels van mijn familie niet eens, verder is er een hoop ruzie binnen de familie en is een deel dood.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Das jammer voor je ):
    Mijn familie aan moederskant is heel close en daar ben ik heel dankbaar voor!
    Gelukkig krijg je later nog een kans om met je eigen broers/zussen als je die hebt een familie te vormen! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Amused schreef:
    Ik zie mijn familie eigenlijk wel vaak.. Bij alle feestdagen bijna en bij de verjaardagen ook heel vaak. En we gaan elk jaar op familieweekend :-)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lol, waar je maar zin in moet hebben. Als ik ze wil zien kan ik ook gewoon langs gaan. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb geen familiedagen, maar ik zie alle ooms, tantes, neven en nichten wel altijd op verjaardagen, en mijn opa's en oma's sowieso nog vaker. En toch heb ik eigenlijk met niemand echt een hechte band, want ik ben op mijn zusje na het jongste kind, en de oudere speelden liever met elkaar. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nog nooit van zo'n familiedag gehoord, haha (: Maar ik zie mijn familie best vaak, alleen m'n nichtjes en neefje van m'n vaders kant niet zo veel, aangezien die aan de andere kant van het land wonen.


    wth.

    Familiedag is kut Sarita. Serieus mijn zeik tante verpest het lekker weer. Kut hoer. veel onenigheid vooraf over de datum. Het is gewoon stom meestal saai omdat het altijd wel verpest wordt door iemand.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mijn familie is echt heel klein, dus ik ken iedereen maar met nieman heb ik egt een goede band. Alle andere kinderen zijn 9 of 10 en heel kinderachtig, en de ouderen zien me dus weer als een klein kind waardoor ik met de kleintjes zit opgeschept. *-*

    Owja! Vroeger ging ik altijd samen me mijn ooms en tantes naar een restaurant haha.


    Trust me. I'm the doctor

    Wij hebben ook nooit een familiedag hoor! En dat zou ik eerlijk gezegd ook niet willenxD


    You never fail, unless you keep trying...