• Ik heb een idee voor mijn nieuwe serie. Samen met je tweelingbroer zijn jullie de kinderen van Palema Anderson. Jullie kennen je vader niet. Jullie zijn beroemd. Jullie zitten in een band. Misteric! heet die. Jij zingt en pingelt wat op je piano en je broer speelt gitaar. Er zit nog een meisje en een jongen in de band. Op een dag heb je een kutdag achter de rug en de dag daarna vrij. Je besluit je dronken te voeren en dan kom je Gustav tegen die ook een beetje stomdronken is...
    Dit zijn de rollen:
    Meisje: Tiffanie SJEELXTH
    Haar informatie:
    Leeftijd: 17
    Likes: Broer pesten, zingen, piano spelen en snoep.
    Disliks: Huppelkutjes, rokken, jurken.
    Broer:
    Ander meisje in de band: linda SEXBOMBillx3
    Andere jongen in de band:
    Beste vriendin van de 2 meisje uit de band (vriendin Bill): Joyce JOYCESTAR
    Vrouwlijke manager van de band: Tara xTaraxTomx
    Meisje die gek op Tiffanie's broer is: demi FuckMyGuitar
    Huppelkutje die denkt dat ze goed kan zingen en Tiffanie lastig valt:
    Camera man of vrouw die alles van de band opneemt:
    Dit heb ik nodig:
    Foto:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Likes:
    Dislikes:
    Hoe kun jij mij overtuigen dat je goed voor die rol bent:
    Tekstje:


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Foto:
    http://www.bidadari.com.my/wp-content/uploads/2008/03/michelle-trachtenberg.jpg
    Rol:
    beste vriendin van de 2 meisjes uit de band (vriendin bill)
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Likes:
    shoppen.bill.partys.
    Dislikes:
    spinnen en regen.
    Hoe kun jij mij overtuigen dat je goed voor die rol bent:
    Weetje,Ik meld mij eigenlijk altijd aan in topics voor vriendin van tom.Want als ik voor de vriendin van bill doe vliege ze altijd voor mijn neus voorbij.Dus ik wil is de vriendin van bill spele ;] En het is tof om is iemand te hebbe die haar vriende ni voor trekt ((hoop ik))! En u serie ziet er ook gewoon leuk uit.
    Tekstje:
    Héééj mensen.Ik ben joyce en ben 16 jaar geleden letterlijk op de wereld geperst door mijn mama.Shoppen is een deel van mijn leven en het ander deel is muziek en mijn vrienden.Zonder dat ben ik niets waart.Ik houw van bill kaulitz,ik denk veel meisjes.Maar tog,ieders heeft wel zo zijn ding,en bij mij is dat juist hem..heel toevallig.Ik ga nog naar school maar ik haat het,daarom dat ik liever spijbel en mijn ouders weten er ook niets van.Ja,er zijn ook dingen dat ik haat..en dat zijn spinnen en regen.Maarja,ik moet gaan nu.ik heb trouwens afgesproken om te shoppen.<3


    Laat me weten als ik de rol eb ;]

    Foto: mijn plaatje anders verzin er maar 1

    Rol: Meisje die gek op Tiffanie's broer is.

    Naam: Tara

    Leeftijd: 16

    Likes: Shoppen + Skateboarden

    Dislikes: School!!

    Hoe kun jij mij overtuigen dat je goed voor die rol bent: Ik vind het heel erg leuk om in een quiz mee te doen en ik denk dat je heel erg mooi kan schrijven. En ik val best wel snel op oudere broer:P

    Tekstje: Je hebt bruin haar en huilt niet snel. Als er echt iets erg is of wat gebeurt is soms wel maar dat ligt nog al soms wat gevoelig. Als er echt wat is wil je even met niemand praten. Dan ga je meestal naar het park met je trekschrift/ schrijf schift of naar het skate park lekker skateboarden. Soms kan je heel bitchy overkomen als je het niet eens wilt. Je helpt graag mensen als er wat gebeurt is. En kan heel snel mensen opvrolijken. Ben meestal altijd vrolijk. In de avond en in de ochtend maar een keer sacherijnig ben je ook wel is. Je haat Huppelkutjes.

    ander meisje in de band info komt

    Naam:Linda!


    Leeftijd: 19 Jaar Ofso?

    Foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2lxcwtz&s=4

    Likes:Ice-cream, Drummen, Lolly's, Hellokitty, Gloomybears.

    Dislikes: HuppelGedrag, Kutweer, Insecten

    Hoe kun jij mij overtuigen dat je goed voor die rol bent: Door een rol voor mijn nieuwe quiz te geven, als vriendin van georg. en Omdat ik een Lief persoontje ben

    Tekstje:

    Plaatje:http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg



    Tekstje:

    HII!
    Dit Mooie Meisje Op de Foto Ben Ik, Linda Dus!
    ik ben 19 Jaar en Drum al vanaf mijn 8e op een Muziekschool in Duitsland!
    Ik ben Gek Op mijn drumstel, Mijn Motor en Helemaal Op TH,
    Ik heb daar Maar 1 Favoriet en Dat Is Gustav!, Als ik naar een Concert van ze ga voel ik meteen die verlieftheid in mijn lichaam stromen!
    Ik haat Barbie's en Huppels, maar dan echt haten, dus rot lekker op als je er 1 bent!
    Ik ben best een Spontaan, lief persoontje, maar ik kan een grote bek hebben als iets me niet bevalt.
    Verder nog 1 belangrijk iets!
    wij zijn Vrienden als je niet aan me vrienden komt, maar gebeurt dat wel, dan Kan je maar beter gaan Rennen, want Ik vermoord je!

    Maar People ik moet gaanX
    Bubaai(H)[/grey]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Heb ik em of niet?

    Heb ik em of niet?

    Sorry maar er zijn nog andere rollen...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Vrouwelijke manager dan?

    Vrouwelijke manager dan?

    Vrouwelijke manager dan?
    Jahoor :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    dankjee dat ik de rol heb *doetvreugdedansje*


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Alleen je leeftijd is iets te laag graag 23 ofso


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Laat je me wete als de eerste uit is ? ;]
    x