• Ik wil even jullie mening weten. Ik heb hier twee ideeën voor verhalen. Dus ik wil eventjes weten welk idee jullie leuker vinden.

    Idee 1:
    Het gaat slecht met Justin, hij wil niets meer en je ziet gewoon dat hij veel moeite moet doen om zijn hoofd boven water te houden. Totdat er een meisje [naam] op zijn pad komt. Iemand die hij langzamerhand steeds meer gaat waarderen en wie helpt om zijn levenslust weer terug te krijgen.


    Idee 2:
    [naam] een verwend meisje. Heeft alles wat ze wilt. Is hoofd cheerleader, heeft geweldige vriendinnen en een vriendje die een quarterback is. Totdat ze verhuisd naar een 'getto' buurt. Ze komt - na een ruwe start - dan toch in het cheerlead team. Justin Bieber zit ook in dit team. Maar kán ze haar oude leventje wel vergeten? Of blijft het haar achtervolgen?


    To infinity and beyond •

    1.

    Ik zie allebij de ideeën niet zitten, omdat hrt standaard klinkt en niet origineel


    They fell in love, didn't they?

    1 lijkt me wel leuk..


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    1, zoiezo wel! Gb als je begint? :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik vind het klinken als een standaard Justin Bieber verhaal, ik zou er wat origineels aan toevoegen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    2

    Ze klinken allebei als standaart JB verhalen, dus ik zou geen van beiden doen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    omg O.o

    ik had bij 1 een deja vu..

    ik had bijna het zelfde O.o :P
    maar ik zou voor 1 kiezen :)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    2 is net die van Bring It On

    1 zou ik dus doen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Catdog schreef:
    Ik zie allebij de ideeën niet zitten, omdat hrt standaard klinkt en niet origineel


    -