• Dat sprookje kennen jullie wel hea? Zo niet? KLIKK
    Ik moet voor levensbeschouwing opschrijven wat de wijze les daarachter is. Ik snap de les wel, maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. Wat is volgens jullie de boodschap?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 17:07 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Geloof niet altijd wat een ander zeg??


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken dat sprookje niet :X

    uuuhm ik denk dat je niet alles moet geloven wat ze zeggen. ook eerst zien dan betalen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Guitarros schreef:
    Ik ken dat sprookje niet :X


    Dat gaat over een keizer en klerenmakers die de keizer laten geloven dat hij geweldige kleren aan heeft.. terwijl hij geen kleren aanheeft


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat je niet idereen moet geloven die je wat wilt wijsmaken, want dat je jezelf dan wel eens zwaar kunt teleurstellen?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dat sprookje vond ik altijd zo leuk =p
    Hmmm... Ik denk dat je je niet veel moet aantrekken van wat anderen denken en niet te naïef moet zijn, je moet doen waar je je goed bij voelt.


    Has no one told you she's not breathing?

    niet alles geloven wat men zegt, niet ijdel zijn,...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    BlueElephant schreef:
    Dat sprookje vond ik altijd zo leuk =p
    Hmmm... Ik denk dat je je niet veel moet aantrekken van wat anderen denken en niet te naïef moet zijn, je moet doen waar je je goed bij voelt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je moet doen waarvan je zelf denkt dat het goed is


    Only losers can act the way you do