• One Direction heeft weer een nieuw nummer prijsgegeven op Youtube, genaamd Another World.



    Post hier wat je ervan vindt. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Er moet serieus een subforum voor die gozertjes komen.
    Ik vind het zwaar kut.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 13:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Er moet serieus een subforum voor die gozertjes komen.
    Ik vind het zwaar kut.


    comfort in c h a o s

    Remains schreef:
    Er moet serieus een subforum voor die gozertjes komen.
    Ik vind het zwaar kut.

    Er moet indeed een subforum komen, dan kunnen de haters die golden member zijn gewoon alles blokkeren. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Er moet indeed een subforum komen, dan kunnen de haters die golden member zijn gewoon alles blokkeren. :W

    Kijk, jij begrijpt mij :'D
    Ik ben alleen geen hater, I just don't like them (bloos)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik snap 't niet. Als jullie het zo dom vinden , waarom kijken jullie dan in dit topic ?


    Danmarks Dynamite.

    ZaynxMalik schreef:
    Ik snap 't niet. Als jullie het zo dom vinden , waarom kijken jullie dan in dit topic ?

    Omdat ze niet weten dat Another World een nummer van hen is, aangezien ze het niet luisteren. Plus vroeg ik wat ze ervan vinden, dus mogen ze eerlijk zeggen wat ze vinden, ook als ze het niet leuk vinden. Daarbij heb ik er persoonlijk geen last van; ze houden het netjes. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ZaynxMalik schreef:
    Ik snap 't niet. Als jullie het zo dom vinden , waarom kijken jullie dan in dit topic ?

    Bij een titel als een "Another world" kan je toch niet afleiden dat het over 1d gaat?
    iig, ik zal nu even gaan luisteren (:

    I like!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ZaynxMalik schreef:
    Ik snap 't niet. Als jullie het zo dom vinden , waarom kijken jullie dan in dit topic ?

    Ik kan niet aan de titel van het topic zien dat het over hun gaat, dus ik ga klikken. Ik zie dat het over One Direction gaat. Zij vraagt onze mening, ik geef mijn mening, yay *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Louis..
    Eindelijk een solo!


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Waarom posten we niet gewoon alles in één topic/ of subforum.
    Ik ben een 1D fan en zelfs ik erger me eraan dat er over het kleinste een topic verschijnt

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 13:48 ]


    The soul needs autumn.

    Me gustaaa:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Louis has a solo! <3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 13:52 ]


    Don't leave me with nowhere to go.

    Ze waren gister op 538 met What Makes You Beautiful
    Radio ging uit :W Ik vind eht echt van die standaard muziek, sorry. There are a thousand songs like that ones they made.
    so sorry, I'm not even going to bother listening to this one.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    and is that a louis' solo? :9~


    all I want is the taste that your lips allow