• Hoi,
    ik ben voor mezelf een death note verhaal aan het typen, en ik heb voor dat verhaal de locatie van het hoofkwartier van L en zo nodig... en weet iemand btw nog goede japanse namen? ik kan eigenlijk niets vinden online.
    ik twijfel of ik dit verhaal op Quizlet ga zetten, maar zou iemand hem lezen?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    niemand?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Geen topic omhoog schoppen he ;)?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Geen topic omhoog schoppen he ;)?

    dat doe ik niet^^ ik heb gewoon een vraag voor de quizletmesheid^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    misschien Tjong-Tjang?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    misschien Tjong-Tjang?

    is dat een meisjesnaam?
    doet raar wtf dansje


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Was dat niet gewoon in Kanto-regio of zo.. :'D Sorry, ik ben het vergeten. Mijn DN-verslaving is wat verminderd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELxDING schreef:
    Geen topic omhoog schoppen he ;)?


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Sue

    Ik weet alleen Kanto. Ik zou het gewoon op Q zetten :) We'll read it!


    Alis volat propriis

    Het is al weer een tijdje geleden dat ik DN heb gekeken.
    Kijk gewoon op wikipedia enzo?

    Celestial schreef:
    Het is al weer een tijdje geleden dat ik DN heb gekeken.
    Kijk gewoon op wikipedia enzo?

    wiki weet het niet... ik heb het zelfs geprobeeert te googelen, maar ik kan het nergens vinden.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.