• Waar gaat dat filmpje eigenlijk over ?

    xxx



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als ik het zou kennen, zou ik 't weten. Ik ga mijn muziek alleen niet uitzetten voor bullcrap. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Watch the video yourself and figure it out


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    Watch the video yourself and figure it out
    gedaan maar kan nou niet echt zeggen waar het over gaat.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik dacht over een relatie die gedaan is? Maar ik heb geen zin om er nu naar te luisteren, dus weet ik het niet zeker (:


    Never run out of reasons to smile...

    Een relatie die over is en volgens mij geeft ze haar ouders de schuld.


    Ex astris, sciencia

    Het gaat over een meisje die afscheidt nam van haar lief. Hij moest waarschijnlijk weg van haar vader en toen hij weg reed is hij verongelukt. Op het einde van de clip zie je haar naar de plek waar het gebeurde lopen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:55 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik zie alleen de intro met het meisje en haar ouders.. en omg, zo obvious :') blijkbaar is haar vriendje weg en geeft ze haar vader de schuld. oh en hij is de pijp uit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Awesome, it made me cry
    On-Topic: Haar vader had gezegd dat haar vriendje moest vertrekken en op weg naar huis (ofzo) is haar vriendje omgekomen in een auto-ongeluk.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    zoals de meeste zeggen, maar ik vind dat liedje wel mooi hah.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Smufin schreef:
    Het gaat over een meisje die afscheidt nam van haar lief. Hij moest waarschijnlijk weg van haar vader en toen hij weg reed is hij verongelukt. Op het einde van de clip zie je haar naar de plek waar het beurde lopen.


    comfort in c h a o s

    Jackal schreef:
    Als ik het zou kennen, zou ik 't weten. Ik ga mijn muziek alleen niet uitzetten voor bullcrap. *O*