• Ik ga een Omber -die trut van hp, boek 5- story maken (;

    Kleine samenvatting:

    [naam] heeft haar moeder al jaren geleden verloren. Als haar vader een nieuwe liefde heeft, gaat ze samen met haar broer en vader bij hen intrekken. Jammer genoeg voor [naam] krijgt ze niet alleen een evil stiefmoeder -Omber dus-, ze krijgt ook twee vervelende stiefzussen.


    Het klinkt echt verdomd saai nu en ik weet nog niet hoe het verhaal gaat worden (';

    Hiervoor heb ik dus een paar rolletjes nodig ;3
    De hoofdpersonage zit in het vijfde leerjaar.

    ~Stiefzus 1 van hoofdpersonage
    ~Stiefzus 2 van hoofdpersonage
    ~Broer van hoofdpersonage
    ~Beste vriend hoofdpersonage
    ~Vriendinnen hoofdpersonage
    ~Leerlingen van Zweinstein


    ;3

    Ik kies de beste, niet de eerste (:

    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd&Leerjaar
    Afdeling+Reden
    Uiterlijk:
    Kórte karakter uitleg:
    Extra [patronus, huisdier, zwerkbalteam, blablabla etc.]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 12:13 ]


    Me so good.

    Rol: Broer van de hoofdpersoon
    Naam: Damon
    Leeftijd&Leerjaar eh 5de=
    Afdeling+Reden Grifoendor, trouw
    Uiterlijk:


    Kórte karakter uitleg: zorgzaam voor zijn zusje, vijandig tegen de mensen die hij niet mag, houd van muziek, kan moeilijkj vrienden make
    Extra [patronus, huisdier, zwerkbalteam, blablabla etc.] wolf, uil, verdediger, van grifoendor
    laat je me weten± of ik een rol heb en wanneer er deeltjes komen binnenstromen:9~


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rol: Beste vriend hoofdpersonage
    Naam: Oliver Dobson.
    Leeftijd&Leerjaar: 16 (6e jaar.
    Afdeling+Reden: Huffelpuf, behulpzaamheid.
    Uiterlijk:


    Kórte karakter uitleg: hij geeft heel veel om zijn vrienden en zal ook altijd voor ze opkomen. Hij haat mensen die denken dat ze alles zijn en zal altijd klaar staan als mensen zich slecht voelen.
    Extra [patronus, huisdier, zwerkbalteam, blablabla etc.] Patronus: wolf. Drijver in het zwerkbalteam?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 13:10 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov