• Valery Sorokin, de vriendin van Louis Tomlinson, vertrekt zonder iets te zeggen na een grove fout van zichzelf. Niemand wist ervan. Louis is er het hart van in, hij dacht dat ze samen het perfecte koppel waren. Valery verhuist van Londen en Liverpool en laat alleen een smsje achter : “Sorry, Louis. Maak je niet ongerust, ik ben veilig. Ik hou van je, Val.” Maand na maand begint Valery zich slechter en slechter te voelen. Door alle schuldgevoelens beslist Valery na 6 maanden terug naar Londen te gaan, waar ze Louis heel gelukkig ziet met een ander meisje..


    Doen?
    Rollen?
    Titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    DOEN! ;D
    EINDELIJK, een Tomlinson verhaal ;D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    DOEEEEN! :9~


    They were never in fact homeless

    Weet er iemand een titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    Mineur schreef:
    Weet er iemand een titel?

    You'll always be my hero?
    - inspiloos


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga ook de inleiding een klein beetje aanpassen, maar het verhaal blijft grotendeels het zelfde (:

    Valery beging de grootste fout van haar leven: Ze bedroog op een dronken nacht haar vriendje, Louis Tomlinson met zijn beste vriend, Harry Styles. Een paar dagen kon Valery het verzwijgen, maar ze werd gek van schuldgevoel. 3 dagen later vertrekt ze, uit het niets. Louis weet van niets, Harry kan alleen maar raden dat hij de oorzaak is. Het enige wat ze van haar liet horen was een smsje : “Lieve Louis, bedankt voor alles. Ik ben veilig.”
    Valery heeft Londen achtergelaten voor Liverpool, waar ze een nieuw leven wou starten. Het is blijkbaar moeilijker dan het lijkt om Louis uit haar hoofd te krijgen. Hij was namelijk buiten haar vriendje ook nog haar beste vriend. Na 6 maand kan Valery het niet meer houden in Liverpool en vertrekt ze terug richting Londen, waar ze Louis ziet met het meisje waarvan ze dacht dat ze hem nooit ging mee zien.


    all I want is the taste that your lips allow

    I can't believe that I threw away all our dreams
    of
    Best I ever had?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 16:28 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    DOEN!:9~

    six months
    reverse lovers
    sacrificed in love


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    I threw away all our dreams word de titel (:


    all I want is the taste that your lips allow

    I threw away all our dreams, Louis Tomlinson.


    all I want is the taste that your lips allow