• Ik ben vandaag eindelijk naar een kermis geweest voor het eerst in mijn leven! HET WAS AWESOME! Er waren botsautos en schiettenten en eendjesvisdingen en er was een spookhuis en een springding en botsautos en van die knuffelkraampjes en er waren suikerspinnen! Ik at een suikerspin en het was best wel vies, zo zoet! 8D

    Ik ben in een of ander snel ronddraaiend ding geweest en het was cewl. Ik was wel draaierig. Maar niet misselijk! En ik had ook een hamsterbal in water gezien en een glijbaan en daar wilde ik ook in maar er was geen tijd want ik moest naar een film. En eten. Maar volgende kermis ga ik goed de tijd nemen om alle kermisdingen te doen :Y)



    Is er verder nog iemand naar de kermis geweest?

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 21:41 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Awesome right!
    Ik ben een botsautoterrorist. Crashing in on people and shit *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier is geen kermis, maar ik hou van de botsauto's. :Y)


    Take me to wonderland

    Lol,
    hahahaha, leuk, 2 keer boksauto's zetten, nice. Ik ga er niet echt heen, de kermis waar ik heen ging. daarvoor moest je voor elke atractie appart betalen.
    Maar nice for you ofcourse :D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik wil ook nog in botsautos! BOTSAUTOS ZIJN CEWL WANT JE MAG BOTSEN MET JE AUTO!


    quidquid excusatio prandium pro

    Hahahaha, ik woon in Tilburg dus ik kan er niet echt omheen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zodra die in de zomervakantie bij ons komt ga ik er weer naartoe :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben al in eeuwen niet naar de kermis geweest. Nou ben ik ook heel gauw misselijk, dus ik pas meestal.


    Bad decisions make good stories.

    Ik ga vanavond met mijn zus en mijn vader in G-Force. (:
    Dat gaat nog wat worden met mijn hoogtevrees. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nee, hier is er helaas geen.


    •*• Lululu •*•

    Hier is geen kermis, jammer. Ik vind het altijd heel gezellig.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heb je een beer voor mij gewonnen? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij zijn zaterdag met mijn klein zusje geweest en een vriendin met haar jongere broer. Ik heb er niet echt nog iets aan, maar mijn zusje vindt het echt geweldig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ben je in Den Haag geweest? Ik was er maandag geweest ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dan had je mee moeten gaan naar Walibi, kermis voor gevorderden! Had je niet gekotst? LAME.


    i put the fun in funeral

    Ik weet dat kerels niet graag schattig genoemd worden, maar je enthousiasme is schattig :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.