• Ik en mijn vriendje waren daar eens over bezig :'D. Niet dat we nu al kinderen willen, laat dat nog maar even uit, maar we wilden gewoon eens weten wat de andere qua naam mooi vond :'D.
    Nuja, we zijn er niet zo uitgeraakt :'D.

    Wat vindne jullie mooie namen en hoe willen jullie je kinderen later noeeen? :'D Oké, misschien verandert dat nog wel, dus hoe zou jij je kinderen noemen moest je nu kinderen hebben? :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Professor schreef:
    Het valt me op dat bijna iedereen hier hele aparte namen pakt, niet dat daar iets mis mee is hoor. :Y)


    Nou, het schijnt dat kinderen met een aparte naam vaak ongelukkiger zijn, vanwege de naam. De ouders vinden een aparte naam wel origineel, maar het kind is er minder blij mee, aangezien zij eerder worden gepest. Is onderzoek naar gedaan.(nerd)


    everything, in time

    Mijn dochtertje heet Jaimy Martina voluit ( vernoemd naar mijn overgrootoma ) en voor een jongen...... Dat zal ik wel vertellen over een week of 7 ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou, het schijnt dat kinderen met een aparte naam vaak ongelukkiger zijn, vanwege de naam. De ouders vinden een aparte naam wel origineel, maar het kind is er minder blij mee, aangezien zij eerder worden gepest. Is onderzoek naar gedaan.(nerd)


    Dat dacht ik dus al. Ik zou, eerlijk gezegd, als Nederlander niet met zo'n mega Amerikaanse/Engelse naam willen rondlopen aangezien niemand zo heet? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga eens lekker lollig doen.

    Ginny/Hermelien/Loena/Renesmee voor een meisje.
    Jasper/Alec/Afton/Ron/Ronald voor een jongen.

    XDD


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik geef mijn kinderen een normale naam -behalve als mijn man een rasechte buitenlander is -dus geen kind van-, dan vind ik het wel stoer om de kinderen een naam te geven die past bij de achternaam? (krul)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:21 ]


    Only losers can act the way you do

    Voor een meisje Eefke en voor een jongen weet ik nog niet

    Micha en Indy vind ik mooie namen.

    Ik vind op dit moment voor een jongen Dwayne een mooie naam. (:


    Opgeven is geen optie.

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou, het schijnt dat kinderen met een aparte naam vaak ongelukkiger zijn, vanwege de naam. De ouders vinden een aparte naam wel origineel, maar het kind is er minder blij mee, aangezien zij eerder worden gepest. Is onderzoek naar gedaan.(nerd)
    Dat vind ik best grappig, maar wel te begrijpen. Ik vind het ook irri om geplaagd te worden vanwege mijn naam en de bedoeling van mijn naam, maar ongelukkig?
    Het is wel te begrijpen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    kevin.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Een meisje wil ik een naam geven die begint met een A en een jongen een naam met een D ^^
    Zo vind ik bijvoorbeeld Avalyn een hele mooie naam, net als Danathen of Dimitri =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Callum of Max (als het een jongen is) en Camilla of Bastiëne (als het een meisje is)


    When words fail music speaks

    JonasPoop schreef:
    Als ik ooit een zoontje krijg moet ie Adam noemen (:

    en het meisje eva dan. :Y)


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    Mayci schreef:
    Dat weet ik niet. Er zijn zoveel namen die ik mooi vind!


    Rooftops schreef:
    Justin en Bieber.
    Nee, ik weet het nog niet. (':



    haha deze twee.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Hmmm, goeie..
    Ik denk als meisje: Èowyn [Ja, dit komt uit LotR]
    En voor jongen: Jamie, ofzeuw ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.