• Show me your best drawings!
    And maybe Imma need some tips<3



    Watvoor stiften/potloden gebruiken jullie en hoe zien jullie tekeningen er daarmee dan uit??
    Ik ben onlangs begonnen aan Waterverf aangezien mijn stiften gewoon niet het gewenste resultaat geven..
    Laatst heb ik een schetsboek gekocht en ik wil toch wel weer echt wat kunnen tekenen daarin, alleen wil ik ook een keer kleur kunnen gebruiken zonder dat het de hele tekening lelijk maakt.. In YouTube filmpjes zie ik alcoholbased stiften gebruikt worden, en die blenden echt super mooi! Net waterverf.. maar zijn die in nederland te koop? Of is er een next-best-thing out there somewhere??

    Also!
    Show me you best drawings! Vind het super leuk om andermans tekeningen te zien, kijken wat een ander kan wat ik (nog) niet kan!
    Misschien kunnen we allemaal wat van elkaar leren, toch? (:

    Hier alvast een paar creaties van mij..

    Een tijdje geleden ben ik na een enorme pauze weer begonnen met tekenen, dus mijn skills zijn

    wat downgraded, al frustreerd mij het meeste dat ik mijn tekeningen gewoon net wat minder mooi vind wanneer ik kleur begin te gebruiken, potlood word streperig evenals stift en stift kan ik gewoon niet mooi blenden, word meteen heel cartoony..

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 21:08 ]


    Little do you know







    HAHA de eerst foto is op z'n kant sorry not sorry

    Ik ben m'n eigen stijl nog een beetje aan het zoeken. Maar ik vind tekeningen met Sakura microns altijd erg mooi lukken, dus ik denk dat ik me daar verder in ga ontwikkelen.


    oi, suzy

    Roach schreef:







    HAHA de eerst foto is op z'n kant sorry not sorry

    Ik ben m'n eigen stijl nog een beetje aan het zoeken. Maar ik vind tekeningen met Sakura microns altijd erg mooi lukken, dus ik denk dat ik me daar verder in ga ontwikkelen.


    Ik kan zelf niet tekenen, maar ik love deze stijl echt. Maak alsjeblief ooit een prentenboek zodat ik het in mijn kast kan zetten :Y)


    Mhm?

    Wat een leuke dingen zie ik hier!
    Ik teken zelf ook graag, al is dat door drukte wat aan het ondersneeuwen. Ik werk vooral met grafiet, van 8b tot 5h, en een enkele keer klooi ik wat met waterverf of houtskool.
    Ik zal kijken of ik morgen foto's kan plaatsen c:

    [ bericht aangepast op 14 april 2019 - 11:34 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Heyhey het ziet er echt al super goed uit hoor! Lekker blijven tekenen en vooral plezier uithalen. ^^

    Qua materiaal is het altijd heel erg zoeken wat bij je past. Kwaliteit kan heel erg meespelen in hoe goed je tekeningen worden maar dat hoeft echt niet. Ik schilder zelf heel veel en graag. Ik zweer echt bij de acrylverf van de action. Terwijl ik mijn aquarelverf echt alleen haal bij een kunstenaarswinkel.


    Aquarel


    Aquarel


    Aqryl


    Pastelpotloden





    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik wil dit topic graag volgen, want wauw wat zie ik hier prachtige creaties ❤️❤️


    26 - 02 - '16

    Hey, ziet er goed uit! Bedoel je met alcoholstiften Copic Markers? Die zijn wel te koop maar echt vreselijk duur. Bij Action en Flying Tiger kun je gelukkig alternatieven kopen die ook prima zijn.


    I saw the angel in the marble and carved until I set him free

    Hier, ik ben lui.
    Veel plezier ermee.



    Ja ik weet dat ik beter de ogen onder de laag van de neus kon plakken.

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 23:29 ]

    Ik heb al eeuwen niet meer getekend/geschilderd, dus ik moet het weer een keer oppakken.Een paar oude werken zijn:



    Seasons will change, but I shall remain

    Wauw! Allemaal van die prachtige tekeningen hier! :o Jaloers! (':
    Ik kan helemaal niet tekenen, dus ik heb niets om te laten zien (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja, uh, ik noem dit medium "mobiele vingerverf" :')



    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Zoals beloofd een aantal van mijn tekeningen c:


    Grafiet


    Wat gepruts met oostindische inkt


    Waar ik momenteel mee bezig ben, ook met grafiet.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ohhhh ik zou echt willen dat ik kon tekenen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh gaaf dit zeg! Ik ga het ook in de gaten houden (:


    And then we'll see it.

    Mt! Ik post hier vanavond in + antwoorden op je vraag x


    A to the Z

    Ik houd het meestal zwart wit (ik trek mijn schets over met fineliners) om het een "comic" gevoel te geven, of maak het digitaal af. Ondertussen ben ik ook begonnen met waterverf, wat ik echt heel fijn vind werken, wat voor soort maakt me niet heel veel uit, alleen heb ik daar geen goede foto's van. Ik heb er hier vooral een aantal digitale te laten zien, al zitten er een paar bij die wel traditioneel zijn




    ^Traditioneel




    ^Alleen digitaal ingekleurd


    Wat een gave dingen maakt iedereen zeg!


    obsessive rage