• Een story, die al een lange tijd in mijn hoofd zit en sinds ongeveer drie maanden eindelijk op papier staat. Nu vond ik het weleens tijd om deze story te promoten. Met deze story, wil ik alleen de ziekte een ander beeld geven in plaats van het beeld dat er altijd is blijven bestaan van Anorexia. Niemand, maar dan ook écht niemand wil ik aansporen met dit verhaal tot deze ziekte.


    -Because everyone thinks, I can't do it.


    Een verhaal, over een jong meisje die vecht tegen haar gevoelens en problemen.
    Ze weet zich geen raad met de problemen die zich afspelen in haar hoofd.
    Ze wil eindelijk eens geluk vinden, haar hart kunnen luchten, vrij kunnen zijn en controle hebben over alles wat er in haar leven afspeelt.
    Deze dingen vind ze bij één persoon:
    Ana.

    Een jong meisje die vecht, maar niemand die iets merkt.



    -We become like what we love.
    © Confused



    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 21:52 ]

    Ik zou hem heel graag lezen, maar ik denk dat het beter is van niet door mijn personelijk verleden met dit soort dingen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Mineur schreef:
    Ik zou hem heel graag lezen, maar ik denk dat het beter is van niet door mijn personelijk verleden met dit soort dingen.


    Is goed hoor (: Ik snap dat het voor vele mensen misschien te moeilijk kan zijn om te lezen.

    Ik ga hem lezen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ga lezen :3 Je hoort zo wat ik ervan vind (:

    Je schrijft echt geweldig! Abo (;

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 22:01 ]


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Decisions schreef:
    Ik ga lezen :3 Je hoort zo wat ik ervan vind (:

    Je schrijft echt geweldig! Abo (;

    Dankjewel<3 Voor de abo en je reacties! Het betekent veel voor me!

    Confused schreef:
    (...)
    Dankjewel<3 Voor de abo en je reacties! Het betekent veel voor me!


    You're welcome my dear <3


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming