• Hey!

    Weet iemand misschien wanneer Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 in Nederland uitkomt? Hij is gisteren namelijk uitgekomen in Engeland enzo, en ik kan nergens vinden wanneer hij in NL uitkomt...

    xx Rosa.

    EDIT: Ik bedoel de DVD, niet dat ie in de bios komt :')

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:26 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Is die al niet mega lang uit? Ik heb hem online al gezien..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Is die al niet mega lang uit? Ik heb hem online al gezien..

    In de bios, ja, en de illegale cam-versies. Maar officieel nog niet, en bij die film is ook de DVD met alle extra's.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk dat ze de dvd bedoelt. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat weet ik niet, maar deel één zag ik laatst nog ergens in een winkel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Er staat me iets van bij dat het 16 November was, maar dat weet ik niet zeker.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Makarov schreef:
    Er staat me iets van bij dat het 16 November was, maar dat weet ik niet zeker.

    Dat dacht ik ook, maar dan komt Twilight ook al uit en die mensen van Twilight zullen toch niet zo stom zijn om die 2 op dezelfde dag uit te laten komen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook, maar dan komt Twilight ook al uit en die mensen van Twilight zullen toch niet zo stom zijn om die 2 op dezelfde dag uit te laten komen?


    Ik dacht ook ergens zoiets.
    Half November iig :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Half november, weet geen precieze datum, sorry.

    Volgens mij de 16e. Not sure, though.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb die al in de winkel zien liggen hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    Ik heb die al in de winkel zien liggen hoor

    Part 2, hè, niet Part 1 bedoel ik. Of heb je part 2 ook al gezien? Waar =o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De zestiende, mag ik bol.com geloven. En volgens mijn vader is het ook de 16de.
    En ja, die idioten van Twilight denken zo goed te kunnen zijn om zichzelf concurrent van HP te noemen. Volgens mij rennen de mensen op de 16de veel eerder naar de winkel voor de DVD van Potter dan naar de Bios voor glitterende vampiers :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    De zestiende, mag ik bol.com geloven. En volgens mijn vader is het ook de 16de.
    En ja, die idioten van Twilight denken zo goed te kunnen zijn om zichzelf concurrent van HP te noemen. Volgens mij rennen de mensen op de 16de veel eerder naar de winkel voor de DVD van Potter dan naar de Bios voor glitterende vampiers :'D

    Euhm, de datum van Twilight staat al veel langer vast, dus ik zou naar de Harry Potter idioten kijken.


    Ex astris, sciencia

    Zazu schreef:
    De zestiende, mag ik bol.com geloven. En volgens mijn vader is het ook de 16de.
    En ja, die idioten van Twilight denken zo goed te kunnen zijn om zichzelf concurrent van HP te noemen. Volgens mij rennen de mensen op de 16de veel eerder naar de winkel voor de DVD van Potter dan naar de Bios voor glitterende vampiers :'D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geen idee, maar ik heb hem al (downloaden ftw!) :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen