• Hallo iedereen,
    Ik moet voor integrale opdrachten zelf een spel bedenken, maar ik vind echt niks.
    Heeft iemand ideeën? Echt alle ideeën zijn welkom.

    Een variant op ganzebord, uno, bingo?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wij hadden vroeger een spel op school zelf verzonnen. Een soort van tikkertje. Als je getikt werd moest je een wc pot nadoen en wachten tot iemand op je kwam 'zitten'. Die persoon moest dan een schijtgeluid maken en eenmaal die stopte kon die opnieuw getikt worden.

    Maar ik denk niet dat je dat bedoelt(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Heey naamgenoot! :'D En wat is in hemelsnaam integrale opdrachten? (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    Heey naamgenoot! :'D En wat is in hemelsnaam integrale opdrachten? (a)

    Ik zit in de richting sociale technische wetenschappen en integrale opdrachten (IO) is een vak waarbij je dingen moet voorstellen, dingen zelf organiseren, dingen opzoeken zonder de leerkrachten erbij helpen of weinig. Bv : Wij hebben met heel de klas een 2daagse naar Oostende moeten organiseren

    xJill schreef:
    (...)
    Ik zit in de richting sociale technische wetenschappen en integrale opdrachten (IO) is een vak waarbij je dingen moet voorstellen, dingen zelf organiseren, dingen opzoeken zonder de leerkrachten erbij helpen of weinig. Bv : Wij hebben met heel de klas een 2daagse naar Oostende moeten organiseren

    oooh zo okee,wel leuk! ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.