• Voor alle mensen met een gruwelijke haat aan zichzelf, om wie ze zijn, om wie ze wíllen zijn. Ik kan het niet goed beschrijven wat het met me doet, dus al helemaal niet wat het dan moet jóu zou moeten doen. Het enige wat bij mij hielp was de muziek. De muziek met zijn ups en downs, met de duidelijke lijnen. Het herrinerde aan me wie ik wás, en wie ik wílde zijn.

    Voor iedereen die dit ook heeft ; denk niet verder. Als je jezelf haat, of iets heel anders.

    You're fuckin' perfect to me! <3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Die psychologische praat helpt bij mij allemaal niet. :')
    So sorry, still not so proud on myself.
    Maar denk wel dat het al beter is dan jaren geleden...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Deze onzin heb ik echt al te vaak gelezen om het nog te kunnen geloven.
    Serieus. Ik heb gewoon een hekel aan mezelf, en dit gaat het echt niet helpen/.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik haat mezelf, en deze cliché praat gaat het niet omlaag helpen ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    je hebt gelijk, waarom maakt iedereen zo'n probleem van zichzelf, alleen omdat de mensen op tv perfect zijn wil dat niet zeggen dat ze echt zo zijn, niemand is perfect. Ook ik niet, maar ik vind mezelf perfect genoeg om er blij mee te zijn. Klinkt raar misschien, maar aan depri rondlopen heb ik zelf niks en de mensen om me heen ook niet.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je hebt helemaal gelijk. Dat is alles wat ik ervan kan zeggen. Iedereen is perfect op zijn eigen manier. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eh nee. Alleen als je in een dipje zit werkt het, maar echt niet als je echt klote dingen meemaakt.


    SLOAN.

    dat helpt niet als je echt iets vreselijks mee hebt gemaakt..


    Kill them with kindness.

    Lazy schreef:
    dat helpt niet als je echt iets vreselijks mee hebt gemaakt..


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Het is niet dat je niet boos mag zijn op jezelf het is meer dat je kunt zijn wie je wilt zijn qua innerlijk en je niet degene bent die de spiegel jou laat zien.
    En als je iets fout gedaan hebt moet je er niet in blijven hangen, je moet vechten om het weer recht te zetten (iets wat niet altijd lukt, maar het gaat erom dat je het probeert)
    ps. Fucking Perfect werkt voor mij minder dan All this Time


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Peeta schreef:
    Eh nee. Alleen als je in een dipje zit werkt het, maar echt niet als je echt klote dingen meemaakt.


    Numbers.

    Het verliest z'n kracht als het te vaak gezegd wordt 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Parachutes schreef:
    Je hebt helemaal gelijk. Dat is alles wat ik ervan kan zeggen. Iedereen is perfect op zijn eigen manier. (:

    Dus ook een moordenaar?
    Ot:
    Sorry,ik snap wat je bedoelt,maar als het je je echt kut voelt werkt dit niet.Aan clichés heb je niks. Ik snap wat je wilt en het is best wel aardig dat je het probeert,het is alleen verspilde moeite.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Barbossa schreef:
    Het verliest z'n kracht als het te vaak gezegd wordt 8)


    Idd, net als de woorden; ik hou van je & sorry


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PrincesSnape schreef:
    Deze onzin heb ik echt al te vaak gelezen om het nog te kunnen geloven.
    Serieus. Ik heb gewoon een hekel aan mezelf, en dit gaat het echt niet helpen/.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Barbossa schreef:
    Het verliest z'n kracht als het te vaak gezegd wordt 8)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder