• x

    [ bericht aangepast op 14 jan 2024 - 14:11 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    grrr. Jongens..
    Ik kan ook heel vals kijken *doet mee vanaf hier*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik snap jou echt volledig. Ik zou ook zo reageren en zo denken..
    En eerlijk gezegd, ik heb er zelf niet zo'n goed gevoel bij :s
    Maar ga morgen gewoon naar hem toe en vraag hem rechtstreeks hoe het zit. Dan heb je meteen duidelijkheid en weet je ook of je je zorgen hebt zitten maken om niets.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is echt zwaar klote, ik zou verhaal gaan halen bij hem, en dan kijken waarmee hij op de proppen komt.
    Veel succes


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Je bent een beetje een dramaqueen. Is het niet logisch dat als z'n pa z'n telefoon af pakt, hij straf heeft o.i.d? Geez, calm down, ook al gaat hij vreemd, genoeg andere leuke jongens.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Winterwerp schreef:
    grrr. Jongens..
    Ik kan ook heel vals kijken *doet mee vanaf hier*

    Srry k kan nie beschrijven wat voor irritant klote uitvindingen jongens zijn.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dovahkiin schreef:
    Je bent een beetje een dramaqueen. Is het niet logisch dat als z'n pa z'n telefoon af pakt, hij straf heeft o.i.d? Geez, calm down, ook al gaat hij vreemd, genoeg andere leuke jongens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dovahkiin schreef:
    Je bent een beetje een dramaqueen. Is het niet logisch dat als z'n pa z'n telefoon af pakt, hij straf heeft o.i.d? Geez, calm down, ook al gaat hij vreemd, genoeg andere leuke jongens.

    Ik vind het best onlogisch dat ook z'n vader niet opneemt als ik gewoon naar die huistelefoon bel, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 19:51 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Negligible schreef:
    Ik snap jou echt volledig. Ik zou ook zo reageren en zo denken..
    En eerlijk gezegd, ik heb er zelf niet zo'n goed gevoel bij :s
    Maar ga morgen gewoon naar hem toe en vraag hem rechtstreeks hoe het zit. Dan heb je meteen duidelijkheid en weet je ook of je je zorgen hebt zitten maken om niets.


    Tell me about it, stud.

    Love sucks. Begin een relatie met jezelf, dan kan het je hart ook niet breken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Winterwerp schreef:
    grrr. Jongens..
    Ik kan ook heel vals kijken *doet mee vanaf hier*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer