• Ik moet dus al heel lang (vanaf januari) 2 bedrijven bellen. 1 om een afspraak te maken voor een astmatest, en 1 om boeken in te leveren. Ik heb dit alleen zo lang voor me uitgeschoven, omdat ik niet kán bellen. Als ik iets of iemand moet bellen, ga ik de dag van te voren helemaal stressen, en kan ik amper slapen, en dan uiteindelijk bel ik vaak zelfs niet.
    Maar, nu moet ik dus nóg iets bellen, mijn oude school, en dat MOET morgen gebeuren. Gezien het feit dat ik nog 2 andere dingen moet bellen, heb ik maar besloten dat morgen mijn 'beldagje' wordt.
    Alleen ik loop nou al zwaaaar hard te stressen. Ik kan dit écht niet. Ik kan zó slecht bellen. En ik háát de stress eromheen.

    Iemand van jullie die dit herkent? Of die tips heeft? (A)


    Bad decisions make good stories.

    ik herken het
    ik doe dan op een briefje punten opschrijven die ik zeker moet vragen of zeggen. en oefen dat gesprek echt miljoenen keren in me hoofd xD


    we all deserve to die

    develin schreef:
    ik herken het
    ik doe dan op een briefje punten opschrijven die ik zeker moet vragen of zeggen. en oefen dat gesprek echt miljoenen keren in me hoofd xD


    Normaal probeer ik dat ook ja, ik ga dan alleen alles vergeten, en kei hard stotteren. Of ik zeg heel andere dingen dan op het briefje staan. En je zult altijd zien, dat omdat ik 3 dingen moet bellen, ik de briefjes door de stress door elkaar ga halen. xD


    Bad decisions make good stories.

    Idd punten op een briefje schrijven
    of de openingszin opschrijven.
    van te voren rustig in en uit ademen
    en absoluut niet gaan zeggen tegen je zelf ik kan dit niet en ik ga stotteren en dit gaat zo fout
    nee juist Ik kan dit, en ik ga dit gewoon goed doen zonder te stotteren.

    sluit de laptop/computer en doe het!
    Achteraf valt het dan mee (like, het is tien minuten! Het lijkt meer dan dat het is ómdat je het uitstelt en niet denkt van 'oh, dat kan nu ff snel tussendoor')


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Haha ik stres hem dan ook helemaal ;P
    en moest toen bellen voor stage.. en die mentrix wou dat ik dat bij haar deed o-O
    Man wat was dat dood eng,. ben blij dat ze niet opnamen en heb dus thuis gebeld ;P

    haha maar ik had dus zo wat letterlijk alles op papiertje staan wat ik moest zeggen en et gesprek miljoen keren in me hoofd gespeeld


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik schrijf het ergens op, op mijn mobiel waar ik toch vaak in kijk. Of een blaadje op een plek waar ik elke keer langs kom ofzo, waar mijn kam ligt bijvoorbeeld. En als ik mijn kam wil pakken: 'Heey, ik moet bellen'/ En dan ga ik het gelijk doen.

    Ik kan juist gemakkelijk bellen. Veel makkelijker dan persoonlijker..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!