Foto bij Love 128

mg, gisteren stonden gewoon de hele dag twee van mijn stories nummer 1 en 2 in de top. jfoicjkmpcaljdfocmlaofpjcpaolcm. Jup, zoiets dergelijke. Ik weet nog dat ik voor de allereerste keer in de top stond. Dat was met mijn story The Fate, en toen ging ik om de minuut een printscreen maken zodat ik 'bewijs' had, haha. Ik was er super trots op! En nu staan 2 van mijn stories 1e en 2e. Ongelooflijk! En deze story heeft al meer dan 850 abo's. AL JULLIE 850+ ABO'S ZIJN DE LEUKSTE ABO'S IN DE WERELD (omdat jullie dit verhaal natuurlijk lezen, hehe). Maar ik voel me wel serieus echt vereerd dat zoveel mensen dit zo'n leuk verhaal vinden en het volgen.

Hier is het beloofde Louis pov.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • AshHisBandana

    De handboeien doen hartstikke veel pijn en die hand die me vast geeft knijpt me bijna fijn
    Dat rijmt ;)

    1 decennium geleden
  • crazymy

    neeeeee dit klopt niet dit is nep louis heeft dit niet gedaan dat was gewoon een
    zwerver hij wilde alleen juliet beschermen

    1 decennium geleden
  • Visje1996

    Kom op schrijf verder!
    Kan niet meer wachten
    Kijk de hele dag of ik een mailtje heb met een nieuw hoofdstuk....
    Hahahahaha
    Verslaaft :$

    1 decennium geleden
  • XlillyX

    Lou moet niet de cel in, maar Julian's lijk! ;O Of..Straks heeeft julian zelfmoord gepleegt om Louis ervan de schuld te geven! Jaa! (hoera)

    1 decennium geleden
  • amber0071

    Omg ik ben 3 dagen geleden begonnen aan dit verhaal. het is zo goed
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen